نگاه مردم برای رفع مشکلاتشان به دولت فعلی و منتخبان مجلس و شورای شهر است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نگاه همه مردم برای حل مشکلاتشان به ریاست جمهور، ریاست مجلس ، نماینده مجلس و شورای شهر است که به وسیله صندوق‌های رای انتخاب شده‌اند وهر کسی که مسئولیت قبول کرد باید با تمام وجود تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه کردستان در دیدار با اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری و شهردار منتخب سنندج ضمن تقدیر و تشکر از همه افرادی که در شورای شهر و شهرداری در دوره قبل حضور داشته‌اند، اظهار کرد: باید سعی شود حرکت و نگاه رو به جلو و آینده داشته باشید و به دنبال گذشته نروید.

 


وی بیان ایرادات گذشته و مشکلاتی که وجود داشته است را موجب گرفته شدن وقت و انرژی دانست که برای مردم عایدی ندارد و اعلام کرد: قدر دوران خدمت را بدانیم و نباید دقیقه و ثانیه را  برای خدمت کردن از دست بدهیم.

 


نماینده ولی فقیه در کردستان اعضای شورای شهر را به فعالیت شبانه روزی، تلاش و رویکرد جهادی توصیه کرد و افزود: حضور مسئولان در جایگاه‌های مدیریتی به دلیل ارائه خدمت از طریق جایگاه به مردم باشد نه خدمت کردن جایگاه به مدیران که اگر این اتفاق بیفتد نتیجه‌اش تلاش بدون منت و صادقانه است.

 


حجت‌الاسلام و المسلمین پور ذهبی توجه به نواحی منفصل شهری را مهم دانست و افزود: برخی مشکلات مهم است و باید در کمترین زمان به آن رسیدگی شود که رسیدگی به وضعیت و ساماندهی دست فروشان و پیگیری مطالبات آنها از این موارد مهم است.

 


وی وجود گرم خانه‌های شایسته برای افراد نیازمند را در مناطق مختلف شهر ضروری دانست و در این خصوص بیان کرد: برای راه‌اندازی و تجهیز گرم خانه‌ها از ظرفیت خیرین استفاده شود.

 


نماینده ولی فقیه از مدیران خواست تا تمام تلاش خود را به کار بگیرند زیرا نگاه همه مردم برای حل مشکلاتشان به ریاست جمهور، ریاست مجلس ، نماینده مجلس و شورای شهر است که به وسیله صندوق‌های رای انتخاب شده‌اند  وهر کسی که مسئولیت قبول کرد باید با تمام وجود تلاش کند و هر مدیری که نمی‌تواند باید از مدیریت کنار برود.

کد خبر 1083733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha