خبرنگاران شهرستان خوسف تجلیل شدند

طی مراسمی با حضور معاون سیاسی فرمانداری و رئیس فرهنگ و ارشاد این شهرستان خبرنگاران و فعالان فضای مجازی خوسف تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  خوسف، طی مراسمی به مناسب گرامیداشت سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی با حضور معاون سیاسی فرمانداری و رئیس فرهنگ و ارشاد این شهرستان خبرنگاران و فعالین فضای مجازی خوسف تجلیل شدند.

 

«محمد مالکی» معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار خوسف در جلسه ضمن گرامی داشت روز خبرنگار و شهدای خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران با حداقل امکانات وشرایط سخت و دشوار در عرصه رسالت خبری و تنویر افکار عمومی گام برمی دارند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار خوسف با بیان اینکه تاکنون خبرنگاران شهرستان خوسف با صداقت و وجدان کاری و بدون حاشیه به انتشار اخبار در کوتاه ترین زمان پرداخته اند، افزود: خبرنگاران شهرستان بدون در نظر گرفتن سلایق شخصی خود در راستای حل مشکلات مردم قلم زده اند.

 

مالکی تصریح کرد: خبرنگاران شهرستان خوسف در پوشش اخبار نسبت به سایر شهرستان ها به صورت مطلوب عمل کرده اند، همین که سرمایه گذاران زیادی مایل به سرمایه گذاری در این شهرستان هستند نتیجه معرفی پتانسیل ها، ظرفیت ها و زحمات خبرنگاران شهرستان است.

 

وی در ادامه از خبرنگاران خواست تا در معرفی ظرفیت ها و جایگاه شهرستان خوسف به نحوه صحیح تلاش کنند و افزود: تاکنون دولت اقدامات زیادی برای توسعه شهرستان انجام داده است که شناساندن و معرفی آن به مردم و سرمایه گذاران نیازمند همت و تلاش خبرنگاران است.

 

معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی فرماندار خوسف در ادامه گذری به برگزاری مراسمات عزاداری در ایام ماه محرم زد و گفت: فعالین فضای مجازی و خبرنگاران در راستای فرهنگ سازی و رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی در این ایام تلاش کنند تا این سنت دیرینه همانند سال گذشته به نحو مطلوب برگزار شود.

 

در این جلسه «حمید رضا ناصری» رئیس فرهنگ و ارشاد شهرستان خوسف هم  ضمن قدر دانی از تلاش های خبرنگاران در عرصه دانایی و اطلاع رسانی، گفت: خبرنگاران بدون هیچ چشم داشتی و بی‌آنکه ادعایی داشته باشند، در توسعه آگاهی عمومی نقش ایفا می کنند.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران در بسایری از مسائل بدون در نظر گرفتن دغدغه های شخصی به رسالت خود عمل کرده اند، گفت: پیگیر حل مشکلات خبرنگاران شهرستان در خصوص اتاق خبر خواهیم بود تا برخی از مکشلات جامعه خبری رفع شود.

 

 

 

کد خبر 1083762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha