دهه محرم فرصتی برای محک زدن جلسات عزاداری از جهت برخورداری آن از امربه معروف و نهی از منکر است

دبیرستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان کرمان با بیان اینکه جلسات عزاداری محرم باید لرزه بر اندام استکبار جهانی و وحشت به جان منافقین داخلی بیاندازد؛ گفت: لذا این دهه فرصتی برای محک زدن جلسات عزاداری است که چقدر در مسیر امر به معروف هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام محمدحسین مولا، سه شنبه(۱۹ مرداد) در آغازین روز ماه محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر؛ در حاشیه گلباران قبور شهدا توسط اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: هر وقت خواستیم خود را محک بزنیم با امربه معروف و نهی از منکر این کار را بکنیم.

 

 

دبیرستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان کرمان افزود: اگر عزاداری های ما رنگ و بوی امر به معروف دارد و اگر دشمن از عاشورای ما بترسد یعنی مسیر ما درست است اما اگر پارچه عزا و سیستم صوت و پاکت سخنران را انگلیس بدهد یعنی داریم منحرف می شویم و این جلسات عزاداری، جلسات امر به معروف نیست.

 

 

 

وی تأکید کرد: جلسات عزاداری محرم باید لرزه بر اندام استکبار جهانی و وحشت به جان منافقین داخلی بیاندازد و جلسات روضه و سخنران و ذاکر و هیئتی های ما به گونه ای باشد که شبکه لیبرال در اقتصاد و مافیای قدرت نظام بهداشت جهانی در دارو و واکسن و... از هیئات ما وحشت کنند که این می شود امر به معروف لذا این دهه فرصتی برای محک زدن جلسات عزاداری است که چقدر در مسیر امر به معروف هستند.

 

 

 

حجت الاسلام مولا سپس به مناسبت روز خبرنگار در جمع خبرنگاران فعال حوزه امر به معروف و نهی از منکر خاطرنشان کرد: در عرصه روایتگری و رسانه باید غالب باشید و به خود ببالید کاری که حضرت زینب با مدیریت امام سجاد انجام دادند و کربلا را روایت کردند، شما هم مسائل نظام و شهدا را روایت می کنید.

 

 

وی ادامه داد: مطالبه گری و امر به معروف و نهی از منکر و ...اساس کار یک فعال رسانه ای است بلکه حرفه خبرنگاری در راستای حل مشکلات و جلوگیری از مفاسد و منکرات در جامعه و تشویق خدمتگزاران است.

 


 

دبیرستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمان خاطرنشان کرد: پیام این دهه آن است جامعه توجه ویژه ای نسبت به پیام امام‌حسین نسبت به امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد و شعار امسال دهه یعنی «قیام حسینی، مردم مطالبه گر- مسئولین پاسخگو» به همین لحاظ است امروز امر به معروف و نهی از منکر جدا شدنی از امام‌حسین نیست که اگر جدا شود، همان حسینی است که انگلیس هزینه های جلسات عزایش را می دهد.

 

 

وی اظهار کرد: ستاد امر به معروف استان در این دهه دو برنامه اساسی دارد؛ برنامه ویترینی، نمایشی و نمادی که ستاد چشم انداز مسیر خود در یکسال را طی۱۰ روز بیان کند و دوم اینکه وقتی ویترین سال به نمایش گذاشته شد و عملی کردن آن را خواهیم داشت که این آغازی بر یک موج آفرینی جدید با استمداد ار ابا عبدالله است.

 

 

 

مولا در پایان با اشاره به اینکه امر به معروف به صورت کلامی و عملی است؛ گفت: حاج قاسم با عمل خود امر به معروف و نهی از منکر کرد.

 

 

کد خبر 1083763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha