اختصاص نذورات موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» فارس به رفاه زائران کربلا

راستی گفت: تمامی نذورات جمع ‌آوری شده در دفتر موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» استان فارس به خرید تجهیزات برای این موکب در کربلای معلی و تامین رفاه حال زائران امام حسین (ع) اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مسعود راستی»، امروز (سه شنبه 19 مرداد) از آغاز به کار دفتر موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» استان فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: دفتر این موکب همزمان با فرا رسیدن ماه محرم بازگشایی شده است.

مدیر اجرایی موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» استان فارس افزود: دفتر موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» استان فارس فعالیت خود را از شب قبل شروع کرده وکه تا اربعین ادامه خواهد یافت و روزانه از ساعت 17 تا 23 فعالیت می کند.

وی اضافه کرد: این دفتر در کنار جمع‌ آوری نذورات مردمی، به سئوالات مردم و خیران در مورد شیوه فعالیت موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» در کربلای معلی نیز پاسخگویی می کند.

راستی اعلام کرد: تمامی نذورات جمع ‌آوری شده در دفتر موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» استان فارس به خرید تجهیزات برای این موکب در کربلای معلی و تامین رفاه حال زائران امام حسین (ع) اختصاص خواهد یافت.

وی با اشاره به اعزام زائران به کربلای معلی گفت: موکب «حضرت احمد ابن موسی (ع)» استان فارس تنها موکب کشور است که به خادمان آن واکسن کرونا تزریق شده و آمادگی کامل برای اعزام به کربلا داریم اما هنوز اعزام زائران به کربلا برای اربعین به دلیل وضعیت شیوع کرونا مشخص نشده است.

کد خبر 1083790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha