خدمات مشاوره پایگاه انتخاب رشته رضوی  به ۱۲۴ داوطلب مجاز در خراسان جنوبی ارائه شد

دانشمند با اشاره به فعالیت پایگاه انتخاب رشته رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی در استان، گفت: ۱۲۴ داوطلب مجاز با استفاده از مشاوره های این پایگاه انتخاب رشته کردند.

«غلامحسین دانشمند» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، گفت: پایگاه انتخاب رشته رضوی برای دومین سال متوالی با هدف کمک به داوطلبان برای انتخاب صحیح و آگاهانه رشته دانشگاهی از 13 مردادماه در شهرستان بیرجند و سربیشه آغاز به کار کرد.

 

مسئول کانون تعلیم و تربیت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فعالیت پایگاه انتخاب رشته رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی تا 18 مردادماه در نوبت صبح و عصر ادامه داشت، افزود: در این پایگاه از ظرفیت بیش از 80 نفر از اساتید علمی، مشاورین تحصیلی، یاوران و خادمیاران تعلیم و تربیت و دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاهی مراکز استعداد‌های درخشان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به داوطلبان استفاده شد.

 

وی از انتخاب رشته 124 داوطلب مجاز با استفاده از مشاوره های پایگاه انتخاب رشته رضوی در استان خبر داد و تصریح کرد: این میزان مراجعه کننده در مقایسه با سال قبل که 40 نفر بودند به سه برابر افزایش یافت.

 

دانشمند در ادامه هزینه مشاوره و انتخاب رشته در پایگاه‌های رضوی را برای هر داوطلب 30هزار تومان اعلام کرد و افزود: این پایگاه ها تخفیفاتی را برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در نظر گرفتند، چراکه هزینه انتخاب رشته در سایر پایگاه های سطح استان خیلی بیشتر است.

 

مسئول کانون تعلیم و تربیت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: خدمات مشاوره انتخاب رشته به 32 نفر از داوطبین مجاز نیازمند به صورت کاملا رایگان ارائه شده است.

 

وی با بیان اینکه مشاوره و برگزاری کلاس های تخصصی کنکور در طی سال گذشته در شهرستان خوسف با همکاری یاوران رضوی انجام شده است، افزود: به برخی از داوطبین مجاز شهرستان های دیگر استان نیز به صورت تلفنی مشاوره انتخاب رشته ارائه کردیم.

کد خبر 1083813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha