عکاس شبستان مازندران برگزیده چهارمین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا شد

اکبرقاسمپور عکاس خبری در این مراسم از سوی فرمانده سپاه کربلا به عنوان برگزیده چهارمین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا و بسیج معرفی و با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، آیین تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر در حوزه پوشش خبری برنامه های سپاه کربلا و بسیج امروز(19مرداد)  باحضور  سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا مازندران، «عبدالمهدی حق شناس» مسئول بسیج رسانه مازندران در سالن غدیر برگزار شد.

 

اکبرقاسمپور عکاس خبری در این مراسم از سوی فرمانده سپاه کربلا به عنوان برگزیده چهارمین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا و بسیج معرفی و با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

در متن لوح تقدیر آمده است:

 

هنرمند فرهیخته آقای اکبرقاسمپور عکاس خبری

برگزیده چهارمین جشنواره عکس خبری سپاه کربلا و بسیج

 

هفدهم مرداد ماه یادآور مجاهدان حقیقت طلبی است که با تأسی به شهیدان راه حق و حقیقت، بیرق آگاهی بخشی را بردوش کشیده و با شاخصه امانت، مسئولیت و تعهد، رسالت خطیر و سترگ تبیین حقایق را از طریق اطلاعات و وثیق و تعهد، رسالت خطیر و سترگ تبیین حقایق را از طریق اطلاعات دقیق و وثیق عینت بخشیدند.بدون تردید طلایه داران اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در ماموریت عمق بخشی فرهنگ اسلامی ایرانی،نقش پیامبرگونه دارند و چراغ راه هدایت جامعه هستند.

 

ضمن تبریک روز خبرنگار،این لوح سپاس به رسم قدردانی به پاس فعالیت های صادقانه و تلاش های بی شائبه شما تلاشگر عرصه خبر و اطلاع رسانی در انعکاس اخبار منزلت بخش و امید آفرین سپاه و بسیج درسال 1399 و همچنین تولید محتوای مشارکت آفرین و پوشش اخبار موثر و بصیرت افزا برای خلق حماسه انتخابات 28خردادماه1400 تقدیم حضورتان می گردد.

 

امید است درسایه الطاف ایزد سبحان و در راستای اعتلای نام ایران اسلامی و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب برمحور ولایتمداری موفق و سربلند باشید.

 

سرتیپ دوم پاسدار سیاوش مسلمی                                                  حجت الاسلام والمسلمین جعفر رعایتی

            فرمانده سپاه کربلا مازندران                                                          مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه کربلا

کد خبر 1083821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha