سرپرست شبستان مازندران فعال حوزه مطالبه گری امربه معروف و نهی از منکر معرفی شد

سرپرست نمایندگی خبرگزاری شبستان در مازندران به عنوان فعال حوزه مطالبه گری امربه معروف و نهی از منکر معرفی و از سوی دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازساری، آئین تجلیل از خبرنگاران و رسانه های برتر در حوزه پوشش خبری برنامه های ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران در حاشیه نشست خبری این ستاد با محوریت تشریح برنامه های دهه امربه معروف و نهی ازمنکر مقارن با دهه اول ماه عزای سیدالشهدا(ع) امروز(19مرداد)  بارعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.

 

سودابه احمدپور ملکشاه، سرپرست خبرگزاری شبستان در مازندران در این مراسم «مهرداد محمدی» دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران به عنوان فعال در حوزه مطالبه گری امربه معروف و نهی از منکر معرفی و با اهدای لوح تقدیر مورد تجلیل قرار گرفت.

 

در متن لوح تقدیر آمده است:

 

اگر معنای امربه معروف و نهی از منکر و حدود آن برای مردم روشن شود معلوم خواهد شد یکی از نوترین، شیرین ترین، کارآمدترین و کارسازترین شیوه های تعامل اجتماعی همین امربه معروف و نهی از منکر است. مقام معظم رهبری

 

سودابه احمدپور ملکشاه، سرپرست خبرگزاری شبستان در مازندران

 

با سلام و احترام

 

خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی از نعمات عظیم خداوندی و خدمتگزاری به مردم توفیقی والاست.

 

خبرنگارانی که با قلم و بیان صریح و صادقانه در مسیر آگاهی بخشی و حقیقت نگاری جامعه گام برمی دارند و دراین راه پرمشقت، پرتکاپو و مملو از هیاهو، برعزم و اراده راسخ خویش استاده اند و با هدف حذف ضعف ها و تقویت فرصت های جامعه،به سمت پیشرفت و توسعه ایران اسلامی حرکت می کنند شایسته تقدیر می باشند.

 

به پاس همکاری، زحمات و تلاش بی شائبه جنابعالی در راستای تحقق شعار سال«تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» و پیشبرد برنامه های ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران به ویژه در حوزه مطالبه گری از مسئولان به مصداق حدیث «من لم یشکر المخلوق،لم یشکر الخالق» از جنابعالی به عنوان فعال رسانه ای برتر تقدیر و تشکر به عمل می آید.

 

توفیقات روز افزون جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» از درگاه ایزدمنان مسئلت دارم.

 

                                                                                                                                                 مهرداد محمدی

                                                                                                                                              دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران

کد خبر 1083824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha