به دنبال اجرای سریع پروژه ها هستیم

عبیات با بیان اینکه بعد از آبگرفتگی سال ۹۹ مطالعات در خصوص اجرای طرح جامع دفع آب‌های سطحی با سرعت بیشتری صورت گرفت گفت: ما به دنبال این هستیم که پروژه ها با سرعت بیشتری حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «فاضل عبیات» عصر امروز (سه‌شنبه 19 مرداد) در جلسه قرارگاه دفع آب‌های سطحی اظهار کرد: موضوع دفع آب‌های سطحی در برخی شهرهای استان خوزستان وجود دارد همه از آن خبر و آشنایی کامل دارند.

 

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: وقایعی که در سال های 98 و 99 در استان خوزستان صورت گرفت باعث شد که بر اثر آبگرفتگی بسیاری از پروژه ها تحریف و از سرگرفته شوند، اکنون در مدیریت شهری دغدغه اصلی کلانشهر اهواز فاضلاب است.

 

وی با بیان اینکه در قانون بودجه سال جاری در تبصره 13 برای این مهم مبلغی تعریف شده است اضافه کرد: بعد از آبگرفتگی سال 99 مطالعات در خصوص اجرای طرح جامع دفع آب‌های سطحی با سرعت بیشتری صورت گرفت؛ ما به دنبال این هستیم که پروژه ها با سرعت بیشتری حرکت کنند.

 

عبیات با اشاره به اینکه ایستگاه پمپاژ الهادی مهمترین و حساس ترین نقطه اهواز برای دفع آب‌های سطحی است تصریح کرد: برای برطرف کردن مشکلات این ایستگاه خطی به طول سه کیلومتر طراحی شده که این خط میان مسیر دانشگاه شهید چمران خواهد بود.

 

«احمد باقری» نیز با بیان اینکه شرکت آبفا تاکنون 85 درصد از تعهدات خود را در زمینه پروژه های شهری به انجام رسانده است عنوان کرد: پروژه های عین 2، کیانپارس و زرگان با توجه به شرایطی که دارند نیازمند مجوزهای راهنمایی و رانندگی هستند که لازم است برای تکمیل این پروژه ها فرمانداری اهواز همکاری لازم را مبذول فرماید.

 

مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه بسیاری از طرح های ضربتی در اهواز به اتمام رسیده اند یاد آور شد: پروژه هایی که به تاکنون به پایان نرسیده اند از طرح های ضربتی خارج شده و طرح های بلندمدت هستند.

 

کد خبر 1083828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha