مشکلات خوزستان را قبل از وقوع حادثه شناسایی و برطرف کنیم

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه باید مشکلات خوزستان را قبل از وقوع حادثه شناسایی و برطرف کنیم گفت: باید همه تلاش کنند که روزهای ابتدایی دولت جدید با کمترین چالش مسیر خود را آغاز کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «قاسم سلیمانی دشتکی» عصر امروز (سه‌شنبه 19 مرداد) در جلسه قرارگاه دفع آب‌های سطحی اظهار کرد: باید به مشکلات مردم توجه کرد، عموما مردم در خصوص زیرساخت های روان آب‌ها و فاضلاب انتقادات بسیاری دارند که حقیقتا درست و به جا است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه مردم از وضعیت موجود نسبت به آب‌های سطحی خسته شدند افزود: علاوه بر این دستگاه های نظارتی و دستگاه های تامین کننده منابع مالی نسبت به وضعیت خوزستان در این زمینه حساس شده اند، ضرورت دارد که اقدامات شایسته ای برای رفع این حساسیت صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اینکه همه علما، بزرگان و مردم از وضع فاضلاب اهواز و برخی شهرهای خوزستان گلایه دارند اضافه کرد: بر اساس بررسی های انجام شده مشخص شد که اعتبارات بسیار خوبی چه از صندوق تامین ارزی و چه از منابع دیگر برای فاضلاب تخصیص داده شد، باید عنوان شود که این منابع چگونه صرف شدند.

 

سلیمانی دشتکی از مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی در خصوص تحقیق و تفحص از آبفای خوزستان خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه در خوزستان ابتدا فریاد می کشیم و پس از آن به دنبال دریافت امتیاز هستیم، شایسته است که پس از مطالبه گری نیروها در میدان عمل حضور پیدا کنند.

 

وی تصریح کرد: علاج  مشکلات خوزستان را قبل از وقوع حادثه  پیدا و برطرف کنیم، باید این نکته مدنظر باشد که باید همه تلاش کنند که روزهای ابتدایی دولت جدید با کمترین چالش مسیر خود را آغاز کند.

 

وی در پایان تاکید کرد: همه دستگاه های دولتی و شرکت های پیمانکار آنها در استان خوزستان موظف هستند در صورت تامین استاندارهای لازم متریال های مورد نیاز خود را از تولید کنندگان خوزستان تهیه و خریداری کنند.

 

کد خبر 1083835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha