برنامه‌های شورای شهر منطبق با کار جهادی دولت پیش خواهد رفت

فرزاد زارعی گفت: برنامه‌های شورا و شهرداری همسو با برنامه‌های دولت که جهادی عمل می‌کند، منطبق است و با تلاش جهادی برای رفع مشکلات حرکت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، فرزاد زارعی رئیس شورای شهر سنندج در دیدار با نماینده ولی فقیه کردستان با بیان اینکه تلاش شورای شهر خدمت یه مردم سنندج است، اظهار کرد: روز بعد از اعلام نتایج انتخابات، اعضای شورای شهر با جلسات منظم برنامه‌ریزی لازم برای خدمت‌رسانی  به مردم را در این دوره در دستور کار قرار داد.

 

 

وی هدف کلی اعضای شورا و شهرداری در این دوره را توجه به نواحی منفصل شهری و مناطق کمتر برخوردار دانست و افزود: سعی بر این است تا مشکلات نواحی حاشیه شهر سنندج را در اولویت قرار دهیم.

 

 

زارعی برنامه‌های شورا و شهرداری را همسو با برنامه‌های دولت جهادی دانست و اعلام کرد: با تلاش جهادی برای رفع مشکلات حرکت خواهیم کرد.
 

 

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر سنندج نیز اظهار کرد: مردم در انتخابات پیام مهمی به مسئولان در راستای رفع تبعیض و اجرای قانون دادند و باید مسئولان به این مولفه‌ها توجه کنند.

 

 

فرهاد میمنت‌آبادی گفت: گرچه شهرداری  عهده‌دار وظایف و خدمات زیادی در سطح شهر است اما شورای شهر تنها نیابد بر عملکرد شهرداری نظارت داشته باشد بلکه باید تمام امورات شهر نظارت داشته باشد.

 

 

وی استفاده از تجربیات متخصصان حوزه شهری و سامان دادن به وضعیت پرسنلی و مدیران شهرداری و همچنین رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی را از جمله برنامه‌ها و دغدغه اعضای شورا در این دوره اعلام کرد.

 

 

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، کار آفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار اظهار کرد: در بسیاری از زیر ساخت‌ها از جمله زیر ساخت‌های فرهنگی در سطح میانگین کشوری نیستیم.

 

 

ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: جبران کاستی‌های گذشته نیازمند عزم جدی و تلاش همه جانبه است و خدمات و طرح‌های متعدد رفاهی و عمرانی در برخی مناطق صورت گرفته که باید این خدمات به مناطق حاشیه‌ای و کمتر برخوردار سوق پیدا کند.

 

 

وی افزود: از توان بخش خصوصی برای جرای طرحهای متعدد عمرانی و رفاهی در سطح شهر بویژه مناطق کمتر برخوردار استفاده خواهیم کرد.

 

سید انور رشیدی شهردار منتخب و عضو شورای اسلامی شهر سنندج هم در این دیدار با بیان اینکه در گام دوم انقلاب توجه به جوانان تاکید شده و خوشبختانه ترکیب جوان این دوره شورا می تواند در برای خدمت مناسب تاثیرگذار باشد، بیان کرد: سیاست‌زدگی بلای جان شورا و شهرداری در دوره گذشته بود که امیدوارم این دوره از سیاست زدگی پرهیز کنیم.

کد خبر 1083848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha