جوانان با شور خاصی به استقبال دهه اول محرم  می روند

چشمه نوشی گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم جوانان کانون های مساجد با شور و اشتیاق خاصی به استقبال ماه محرم و عزاداری ابا عبدالله حسین (ع) می روند.

مهدی چشمه نوشی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امسال کرونا در برگزاری بسیاری از برنامه ها ی کانون وقفه ایجاد کرد و تعداد جلسات را کم کردیم .

 

 مسئول کانون  روستایی خاتم الرسول کنگاور  افزود: امسال در حالی به استقبال ماه محرم و مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان می رویم که کرونا در استان و کشور تشدید شده و مراسمات روضه و مداحی با رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: این کانون در ماه مبارک رمضان  برنامه های مختلفی چون برگزاری کلاس احکام، تفسیر قرآن ،برپایی نماز جماعت و روخوانی قرآن با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجنماعی  برگزار و مورد استقبال قرار گرفت.
 

 

چشمه نوشی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این کانون با همکاری جوانان فعال طی چند مرحله  روستا را ضد عفونی و گندزادیی کرده و ماسک وبسته بهداشتی در حد توان تهیه و توزیع کرده است.


 

مسئول کانون  روستایی خاتم الرسول کنگاور با اشاره به  فصل تابستان و اجرای برنامه های اوقات فراغت برای اعضای کانون اظهار کرد:فصل تابستان موقع کار و برداشت محصولات کشاورزی است و وقت زیادی برای برگزاری کلاس و شرکت جوانان در آن نمی ماند اما با این وجود 

کلاس های روخوانی قرآن ، کتابخوانی و نماز جماعت برگزار می شود.

کد خبر 1083850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha