آیین عزاداری ماه محرم در شهر یانچشمه با رعایت نکات بهداشتی برگزار می شود

بهارلویی گفت: امسال آیین عزاداری ماه محرم و سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به دلیل شیوع موج پنجم ویروس کرونا و قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز با رعایت نکات بهداشتی و مقررات در فضای مناسب برگزار شود.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: امسال آیین عزاداری ماه محرم و سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) به دلیل شیوع موج پنجم ویروس کرونا و قرار گرفتن استان در وضعیت قرمز با رعایت نکات بهداشتی و مقررات در فضای مناسب برگزار شود.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: برای پیشگیری و کاهش شیوع کرونا در مراسمات عزاداری محرم برنامه ریزی های ویژه ای از قبل با حضور سایر ارکان مسجد وضع شده است.

 

وی گفت: برنامه‌های عزاداری کانون مهرپویان یانچشمه بر اساس شرایط و ایجاد زمینه لازم برای تامین سلامتی سوگواران خامس آل عبا و انجام امور بر اساس مقررات بهداشتی ابلاغی از سوی ستاد ملی پیشگیری و مبارزه با این ویروس انجام می شود.

 

بهارلویی اذعان داشت: حضور ذاکران و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و استفاده از اشعار مناسب برای نوحه ‌ها و مطالب مستند و موثق برای روضه ‌خوانی ‌ها باعث می شود تا شور و شوق حسینی در برنامه ها افزایش یابد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: برنامه ‌های عزاداری و سوگواری ماه محرم کانون مهرپویان یانچشمه با رعایت نکات بهداشتی در فضای باز و با در نظر گرفتن زمان مناسب و ایجاد زمینه لازم برای تامین سلامتی مردم و با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان به نحو مناسب برگزار می شود.

 

کد خبر 1083947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha