هشتاد و سومین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان افتتاح شد

هشتاد و سومین جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی در شهر کامیاران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، عبدالله گیتی منش مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان در مراسم بهره‌برداری از این جایگاه اظهار کرد: جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی مظفریان هفتمین جایگاه ناحیه کامیاران است که در زمینی به مساحت یک‌هزار و 600 متر مربع با دارا بودن 2مخزن به ظرفیت ذخیره سازی90 هزار لیتر بنزین احداث شده است.

 

وی با ارائه گزارشی از عملکرد و خدمات انجام شده شرکت در خصوص تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی در شهرستان کامیاران در بخش‌های تولیدی، کشاورزی و... از همکاری و تعامل مسولان شهرستانی با پخش منطقه کردستان تشکر و قدردانی کرد و افزود: این جایگاه دارای دو سکوی عرضه بنزین با چهار تلمبه دو نازله است.

 

گیتی منش به اقدامات صورت گرفته توسط منطقه در راستای جانمایی و احداث نقاط عرضه سوخت برای دسترسی آسان شهروندان به فرآورده‌های نفتی اشاره و اظهار کرد: این جایگاه بر اساس آخرین استانداردهای زیست محیطی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و سازمان محیط زیست احداث شده و اولین جایگاه استان است که همه مراحل طرح کهاب (کاهش، هدایت، انتقال و بازیافت بخارات بنزین) را انجام داده است.

 

این مقام مسئول با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال زایی برای 4 نفر در این جایگاه افزود: تحقق حقوق شهروندی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از رسالت‌های اصلی این شرکت است که فعالیت 83 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 52 باب جایگاه سی ان جی در نقاط مختلف استان جهت دسترسی آسان و سریع شهروندان به فرآورده های نفتی نیز در همین راستا است.

 

جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده های نفتی مظفریان در شهر کامیاران در مراسمی با حضور فرماندار کامیاران، مسئولین و مدیران پخش منطقه کردستان و دیگر مدیران شهرستان، به بهره برداری رسید.

کد خبر 1083964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha