همایش شیرخوارگان حسینی در شهر اردبیل برگزار می شود

مسئول هیئت رزمندگان استان اردبیل گفت: همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم ۲۲ مرداد ماه در پارک بانوان شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

«علی حسن زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همایش شیرخوارگان حسینی همزمان با اولین جمعه ماه محرم 22 مرداد ماه در پارک بانوان شهر اردبیل از ساعت 8:30 تا 10 برگزار خواهد شد.

 

مسئول هیئت رزمندگان استان اردبیل تصریح کرد: حجت الاسلام حسین نوری مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان اردبیل سخنران ویژه این مراسم خواهد بود و اباصلت ابراهیمی و میثم افتخاری مداحان اهل بیت (ع) نیز به مداحی در رثای شهدای کربلا به ویژه حضرت علی اصغر (ع) خواهند پرداخت.

 

این مقام مسئول ادامه داد: به دلیل شیوع بیماری کرونا این مراسم به صورت محدود و با رعایت دستورالعمل های ویژه به دلیل حضور نوزادان و کودکان برگزار خواهد شد.

 

حسن زاده خاطر نشان کرد: تلاش کرده ایم تا با تامین ماسک و مواد ضدعفونی بتوانیم مراسم را با رعایت استانداردهای مورد لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و به نحو احسن اجرا کنیم.

 

وی اضافه کرد: مشابه این مراسم نیز در مناطق مختلف استان نیز با هماهنگی هیئت رزمندگان برپا خواهد شد تا ارادت ویژه به اهل بیت (ع) بالاخص امام حسین (ع) و سایر شهدای دشت کربلا در این برنامه های معنوی صورت گیرد.

کد خبر 1084059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha