ستاد استانی مدیریت کرونا در فارس پیشنهاد تعطیلی یک هفته ای ارائه داد

قاسم پور گفت: ستاد استانی مدیریت کرونا در فارس پیشنهادات و راهکارهای خود را با تعطیلی مشاغل، حمل و نقل، ادارات و ... به تهران ارائه کرده و در صورت موافقت با تعطیلی حداقل یک هفته ای موارد لازم به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالرضا قاسم‌ پور»، امروز (چهارشنبه 20 مرداد) با اشاره به سیر صعودی ابتلا به کرونا در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: در پی دانشگاه‌ های علوم پزشکی فارس برای تعطیلی کامل استان و مهار کرونا، ستاد استانی مقابله با کرونا در فارس، تقاضای خود را مبنی بر تعطیلی حداقل یک هفتگی به ستاد ملی مدیریت کرونا ارائه کرده است.

معاون استاندار فارس و جانشین استاندار در ستاد استانی مدیریت کرونا افزود: شنبه گذشته با تعطیلی ۲ هفته ‌ای استان‌ های کشور موافقت نشد مقرر شد تا استان‌ ها مشکلات و راهکارهای خود برای خروج از بحران کرونا را به ستاد ملی ارائه کنند.

وی اضافه کرد: ستاد استانی مدیریت کرونا در فارس پیشنهادات و راهکارهای خود را با تعطیلی مشاغل، حمل و نقل، ادارات و ... به تهران ارائه کرده و در صورت موافقت با تعطیلی حداقل یک هفته ای موارد لازم به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

قاسم پور با تاکید بر اینکه
دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید روند تزریق واکسن را مدیریت کند، بیان کرد:
در کنار شلوغی برخی مراکز در برخی مراکز نیز هیچ گونه تجمعی نداشته ایم و در مصوبات استانی تاکید شده که در سالن‌ های تزریق واکسن نباید هیچ تجمعی ایجاد شود.

وی ادامه داد: شهروندان باید طبق نوبت تزریق خود به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا تجمع عامل انتقال س کرونا نشود.

معاون استاندار فارس با اشاره به وضعیت کنونی شهرهای فارس در خصوص شیوع کرونا گفت: ۳۳ شهرستان در وضعیت قرمز و سه شهرستان در وضعیت نارنجی قرار دارند و مردم باید بیشتر رعایت اصول بهداشتی را مورد توجه قرار دهند.

کد خبر 1084068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha