از تولید محتوای فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد حمایت می‌شود

بحرینی به حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند اشاره کرد و گفت: از تولید محتوا و آثار فرهنگی هنری هدف اصلی ما این است که حمایت ویژه ای از کانون‌های مساجد انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حمید بحرینی» امروز (چهارشنبه ۲۰ مرداد) در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی تولید فیلم کوتاه «دفاع و درمان» که از طریق کانون فرهنگی هنری علی بن ابی طالب (ع) خرمشهر در سامانه فهما به ثبت رسید و جزء ۳۰ فیلم برتر کانون های مساجد کشور انتخاب شد، ضمن تقدیر از فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد و کسب رتبه هفتم کشوری در طرح ایران قوی اظهار کرد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد این منطقه تا رسیدن به قله طلوع پیشرفت و شکوفایی همچنان مسیر طولانی را باید سپری کند.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند افزود: تا رسیدن به این مسیر و فضایی که اکنون به طرف آن گام بر می داریم خوشبختانه به واسطه فعالیت مدیر این ستاد و اعضا و هنرمندان فعال در کانون های مساجد شتاب بیشتر و بهتری گرفته که جای تقدیر و تشکر نیز دارد.

 

وی تصریح کرد: در ۲ سال ابتدایی که این ستاد در منطقه آزاد اروند راه اندازی شد تلاش و اصرارمان بر آن بود که کانون های فرهنگی هنری مساجد با ابزار هنر طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند در تهاجم فرهنگی مهمترین ابراز هنر است فعالیت کنند، چه بسا آن فردی که ضد فرهنگ ما سخن می گوید با این ابزار هنری شامل عکاسی، نمایش و ... که جهانی هم است حرف می زند و کار خود را انجام می دهد.

 

بحرینی با بیان اینکه فرزندان برومند ایران اسلامی متخصص حوزه هنر هستند اضافه کرد: هنرمندان ایران می توانند در حوزه هنر حرف اول را در کشور، منطقه و حتی جهان بزنند.

 

وی ابراز کرد: بسیار خرسندم که کانون های فرهنگی هنری مساجد توانسته اند علاوه بر حوزه های قرآنی، نهج البلاغه، نماز، اخلاق و فضاهایی که برای ما وجود دارد با ابزار هنری هم به موضوعات مختلف دینی و اعتقادی بپردازند.

 

مدیر توسعه فرهنگی هنری سازمان منطقه آزاد اروند بیان کرد: این نیز خوب است که ما محتوای کارها و فعالیت هایمان را از دینمان بگیرم و با ابزارهایی که دیگران هم می توانند آن را بفهمند مراوده داشته باشیم.

 

وی به حمایت سازمان منطقه آزاد اروند از کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند اشاره کرد و ادامه داد: بی شک در بحث حمایت از تولید محتوا و آثار فرهنگی هنری که پیش تر نیز آن را اعلام کردیم، هدف اصلی ما این است که حمایت ویژه ای را در این حوزه انجام دهیم.

 

بحرینی یاد آور شد: امیدواریم شرایط موجود مرتفع، بهتر و تسهیل شود و ما نیز در حمایت از آثار تولیدی فرهنگی هنری بتوانیم ردیف بودجه های مناسبی را که در چارچوب فعالیت‌مان دیده ایم از طریق برنامه ریزی و اولویت های مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد اروند در اختیار کانون های این منطقه قرار دهیم.

کد خبر 1084103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha