توزیع اقلام بهداشتی در مواکب سلامت انزلی

حجت الاسلام صباحی با بیان اینکه در ایستگاههای صلواتی با عنوان موکب سلامت انزلی اقلام بهداشتی توزیع می شود گفت: همچون سال گذشته در ایستگاههای صلواتی انزلی ماسک و مواد ضدعفونی کننده توزیع می شود.

حجت الاسلام «عباس صباحی » امروز (چهارشنبه، 20 مرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در انزلی اظهار داشت: امسال با شعار نسل به نسل در پناه حسینیم و زیر علمت امن ترین جای جهان است مراسم عزاداری را در تمامی مساجد، بقاع متبرکه و هیات های مذهبی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار می کنیم.

 

دبیر ستاد اقامه نماز و رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرانزلی تصریح کرد: برگزاری نماز جماعت در فضای باز با پذیرش حداکثر 70 نفر و به زاء چهار متر مربع برای هر نفر با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

 

وی تاکید کرد: مراسم عزاداری در فضای باز برگزار می شود و در صورت برگزاری در فضای بسته ارتفاع مکان باید 6 متر و با یک چهارم جمعیت برگزار شود و مراسم سینه زنی و زنجیر زنی در محل مراسم بدون جابجایی انجام می شود.

 

صباحی به وضعیت حاد کرونایی انزلی اشاره کرد و افزود: در انزلی نظارت ها بر اجرای پروتکل های بهداشتی با شدت انجام می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: در صورت عدم توجه هیئت ها، حسینیه ها، هیات امنای مساجد و مداحان به اجرای دستورالعمل ها این سازمان ابتدا با تذکر کتبی و در صورت تکرار تخلف، ارائه خدمات عمومی، یارانه ای و پشتیبانی تا پایان ماه صفر را قطع خواهد کرد و در صورت تداوم مجوز آنها به مدت شش ماه لغو و به مراجع قضایی جهت رسیدگی معرفی خواهند شد.

کد خبر 1084154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha