تشدید طرح شهید سلیمانی برای مبارزه با کرونا در دولت جدید

چشمی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی در گام پنجم با هدف قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا در دستور کار قرار دارد، گفت: تیم های مختلفی در این بخش برای نظارت و اجرا تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «مسلم چشمی» امروز چهارشنبه (۲۰ مردادماه) در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: از زمان شروع فراگیری کرونا در کشور بعد از فرمان رهبری مبنی بر ورود بسیج در این بخش منتظر دستورالعمل و هماهنگی نماندیم و سازمان بسیج از ابتدا در زمینه تولید ماسک و اقلام بهداشتی نقش آفرینی کردند.

 

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور از اجرای طرح غربالگری با کمک وزارت بهداشت خبر داد و افزود: این سبب شده است همکاری مدونی با وزرات بهداشت شروه کردیم.

 

وی با اشاره به اینکه طرح شهید سلیمانی با هدف قطع کردن زنجیره انتقال ویروس کرونا در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: تیم های مختلفی در این بخش برای نظارت و اجرا تشکیل شده است.

 

چشمی خاطرنشان کرد: در کنار این طرح بحث کمک مالی برای بیماران و تیم‌های مراقبتی را انجام دادیم که مفید و موثر بود.

 

وی اجرای طرح واکسیناسیون را از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی اعلام کرد و ادامه داد: امیدواریم در دولت جدید طرح شهید سلیمانی ادامه یابد تا بتوانیم بر ویروس کرونا مسلط شویم.

 

کد خبر 1084162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha