خبرنگاران در رفع مشکلات مردم سهم بسزایی دارند

فرماندارشهرستان قرچک با تقدیر از تلاش خبرنگاران و انجام رسالت آگاهی‌بخشی و امیدآفرینی، به نقش آنان در رفع مشکلات مردم این شهرستان اشاره داشت و گفت: چندین پروژه در شهرستان قرچك در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، نشست خبری فرماندار شهرستان قرچک با اصحاب رسانه به منظور تشریح مهمترین اقدامات صورت گرفته، گزارش برنامه‌های هفته دولت و تجلیل از خبرنگاران برگزار شد كه در این نشست معاونین فرماندار، بخشدار مرکزی و مسئولان دوایر فرمانداری نیز حضور داشتند.
بهمن خطیبی  فرماندار شهرستان قرچك در اين مراسم گفت:‌هفدهم مردادماه روز پاسداشت منادیان آگاهی بخشی و روشنگری است؛ روز ارج نهادن به حرفه افرادی که صدای مردم بوده و به واسطه پیگیری آنها مشکلات مردم مرتفع می‌شود.حرفه ارزشمند خبرنگاران، عکاسان، اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، کاری خطیر و تلاش و فداکاری آنان شایسته تقدیر است.

وي افزود:‌خبرنگاران دشت ورامین با درک موقعیت در برهه‌های مختلف، به رسالت آگاهی بخشی و امیدآفرینی خود عمل کرده و در همراهی با مردم و مسئولان، به خوبی پیام‌رسانی کرده‌اند.

خطيبي ضمن تاكيد بر نقش پررنگ اصحاب رسانه در هدايت افكار عمومي جامعه به سمت مطالبات به حق از مسئولين اظهار داشت: نقش اصحاب رسانه همیشه ارزنده بوده و بسیاری از مشکلاتی که رفع می‌شود در جامعه وظیفه مسئولان و نتیجه پیگیری اصحاب رسانه بوده است.با توجه به در پیش‌رو بودن هفته دولت تقاضا داریم خدمات نظام و وظیفه دولتمردان برای افزایش امید بیشتر در جامعه منعکس شود.

فرماندار قرچك ادامه داد: در سال ۹۹ و ابتدای سال جدید شاهد رویداد مهم برگزاری انتخابات بودیم که در این رابطه نیز خبرنگاران با ایجاد شور و نشاط در میان آحاد جامعه منجر شد تا حماسه خوبی رقم بخورد.

وي در خصوص مسئله واكسيناسيون در شهرستان قرچك و لزوم اطلاع رساني در اين خصوص بيان كرد:‌ بیش از ۲۸ هزار نفر از جمعیت هدف شهرستان واکسینه شدند و در کل وضعیت شهرستان از حیث سرعت واکسینه کردن افراد روند مطلوبی دارد.میزان فوتی‌ها و مبتلایان افزایش یافته با توجه به گسترش نوع دلتا که ضرورت دارد اصحاب رسانه با فرهنگسازی بیشتر مردم را آگاه کرده تا از خطر فوت در امان باشند.

خطيبي در آستانه هفته دولت در شهريور ماه گفت:  ۱۳ پروژه عمرانی، رفاهی، آموزشی، بهداشت و درمان و زیرساختی و خدماتی ویژه هفته دولت درنظر گرفته شده است.

فرماندار قرچك در پايان عنوان كرد: سال گذشته علیرغم مشکلات مالی اما اتفاقات خوبی در زمینه رفع مشکلات مردم افتاد که از جمله آن می توان به پروژه در حال اجرای اقدام ملی مسکن، رفع مشکل موات بودن سه پلاک شهرستان، تحویل واحدهای مسکونی شهدای ادارات، اجرای تقاطع های غیرهمسطح محمدآباد و داودآباد، افتتاح سی تی اسکن بیمارستان و افزایش تخت‌ها، حضور سرمایه‌گذاران مختلف در شهرستان و بهره‌برداری از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی و ... اشاره کرد که حاصل پیگیری‌های چند ساله بوده است.

کد خبر 1084164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha