لزوم تسریع در واکسیناسیون کووید ۱۹‌ کارکنان شهرداری

کارگرنیا تسریع در واکسیناسیون کووید ۱۹ کارکنان شهرداری به دلیل مواجهه با جمعیت وسیعی از ارباب رجوع در طول روز را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «محمدحسین واثق کارگرنیا» در سومین جلسه علنی شورا که عصر امروز(چهارشنبه،۲۰ مرداد)تشکیل شد، ضمن تسلیت به خانواده بزرگ شهرداری به دلیل درگذشت یکی از کارکنان در اثر ابتلا به کرونا، خواستار تسریع در اجرای واکسیناسیون کارکنان شهرداری رشت شد و گفت: شهرداری رشت با انجام هماهنگی‌های لازم با دانشگاه علوم پزشکی گیلان به اجرای واکسیناسیون کارکنان شهرداری رشت سرعت ببخشد تا شاهد تکرار درگذشت همکاران مان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا نباشیم.


رئیس شورای شهر رشت با اشاره به تاثیر شیوع کرونا بر مشکلات اقتصادی جامعه افزود: شیوع کرونا منجر به بروز مشکلات اقتصادی بسیاری برای اصناف شده لذا می توان با هماهنگی شهرداری، بخشی از اجاره بهای اماکن‌ متعلق به شهرداری را که در اختیار شهروندان است مشمول بخشودگی کرد.


وی افزود: این اقدام در راستای کاهش بار اقتصادی تحمیل شده بر اصناف انجام می شود.

 

 

*وضعیت نامطلوب پل های عابر پیاده 

عضو شورای شهر رشت نیز در نطق پیش از دستور در این جلسه به ساخت و سازها در زمین های نسقی اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد رفتارها و اقدامات متناقض درباره ی ساخت و سازها در زمین های نسقی رشت هستیم.

 

« هادی رمضانی» افزود: با اینکه مشکل زمین های نسقی در بسیاری از شهرهای هم تراز رشت برطرف شده اما این مشکل همچنان در شهر ما باقی است. 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، وضعیت پل‌های عابر پیاده در سطح شهر را نامطلوب دانست و بیان کرد: بر اساس قرار داد، شرکت های سازنده پل های عابر پیاده موظف به احداث و نگهداری پله برقی ها در کنار پل ها بودند اما این تعهد در برخی از موارد انجام نشده و یا شهروندان دائما با خرابی های طولانی مدت در پل ها مواجه هستند در حالی که انتظار می رود این مشکل طبق قراردادها هر چه سریعتر برطرف شود. 

 
 

کد خبر 1084170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha