تسریع امور بهره برداران و کشاورزان باعث رونق اقتصادی می شود

علیزاده گفت: تسریع در انجام امور بهره برداران و کشاورزان باعث آبادانی و رونق اقتصادی می شود و رسیدگی سریع تر به مشکلات مردم باعث می شود تا مراجعات مردم در شرایط کرونایی به ادارات کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن علیزاده»، امروز (چهارشنبه 20 مرداد) در بازدید سرزده  از مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا و دیدار چهره به چهره با مراجعان گفت: با هدف تسهیل کار کشاورزان و بهره برداران بیضا، زیر ساخت های مهم این مجموعه فراهم می شود.

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی افزود: شهرستان بیضا به دلیل پتانسیل های بالای کشاورزی و با داشتن زیر بخش ‌های چهارگانه زراعت، دامپروری، شیلات و مرتع یکی از مهمترین بخش‌های کشاورزی استان فارس محسوب می شود.

وی اضافه کرد: تسریع در انجام امور بهره برداران و کشاورزان باعث آبادانی و رونق اقتصادی می شود و رسیدگی سریع تر به مشکلات مردم باعث می شود تا مراجعات مردم در شرایط کرونایی به ادارات کاهش یابد.

علیزاده تاکید کرد: زمانی که ادارات مشکلات کشاورزان را در سریع ترین زمان ممکن حل کنند و پاسخگوی بهره برداران باشند، مردم با خیال آسوده و وقت بیشتر به تولید محصولات کشاورزی و دامداری می پردازند.

کد خبر 1084177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha