طرح امامان محله باید با قدرت مورد پیگیری قرار گیرد

حجت الاسلام موسوی فرد بر لزوم افزایش نظارت‌های میدانی از نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هیئات مذهبی تأکید کرد و گفت: طرح امامان محله باید با قدرت مورد پیگیری قرار گیرد و تعداد امامان محله در سطح استان افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» شامگاه (چهارشنبه ۲۰ مرداد) در دیدار با حجت‌الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: عزاداران حسینی باید دقت داشته باشند اگر مراسمی را در زیر سقف برگزار می کنند و جمعیت زیادی حاضر شد حتما به در فضای باز آن را برگزار کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه باید از ظرفیت هیئت ها و موکب ها نهایت استفاده را کرد افزود: خوشبختانه خواسته رهبر معظم انقلاب در تشکیل دولت انقلابی و جوان محقق شده و امیدواریم از این ظرفیت دولت جدید بیشترین استفاده را ببریم.

 

وی با بیان اینکه نباید مانع تراشی کنیم ادامه داد: متاسفانه در سال مانع زدایی شاهد بودیم که برخی از مدیران در حقیقت مانع تراشی می کردند، یکی از بزرگان دین می فرمایند اگر چوب لای چرخ مسلمانان نگذاریم اسلام مسیر خود را می رود که امیدوار هستیم در دولت جدید این افراد به جزای اعمالشان برسند.

 

امام جمعه اهواز، ضمن تقدیر از حضور حجت‌الاسلام‌ قمی، بر لزوم افزایش نظارت‌های میدانی از نحوه رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هیئات مذهبی تأکید کرد.


 
وی همچنین پیرامون طرح امامان محله به بیان نکاتی پرداخت و یاد آور شد: این طرح باید با قدرت مورد پیگیری قرار گرفته و تعداد امامان محله در سطح استان افزایش یابد.

 

کد خبر 1084182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha