دانش آموزان شیروانی در کنکور سراسری۱۴۰۰  خوش درخشیدند

سرپرست آموزش و پرورش شیروان گفت: دانش آموزان شیروانی در کنکور سراسری۱۴۰۰ خوش درخشیدند.

«مظفر نادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: 9 دانش آموز این شهرستان موفق به کسب رتبه های دو رقمی در گروه های تحصیلی تجربی، انسانی و زبان آزمون سراسری ۱۴۰۰ شدند.

 

سرپرست آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: چهار نفر از دانش آموزان این شهرستان در گروه تحصیلی علوم انسانی، سه نفر علوم تجربی و دو نفر در گروه زبان موفق به کسب رتبه های دو رقمی آزمون سراسری ۱۴۰۰ شده اند.

 

نادری خاطرنشان کرد: در گروه تحصیلی علوم انسانی فرشاد محسنی از دبیرستان شهید بهشتی رتبه ۳۷، محبوبه رجبیان از دبیرستان نمونه فاطمه الزهرا (س)  رتبه ۱۶،  پریسا شامرادپور از دبیرستان نمونه فاطمه الزهرا(س) رتبه ۳۷ و فائزه چمن از دبیرستان  شاهد حکمت رتبه ۱۰، در گروه تحصیلی علوم تجربی محمد فروزان مهر از دبیرستان شهید بهشتی رتبه ۲۲، امیر حسین محبت پور از دبیرستان شهید بهشتی رتبه ۴۱ و مهدیس میرزایی از دبیرستان فرزانگان رتبه ۶۴ این گروه در آزمون سراسری را کسب کردند.

 

وی اضافه کرد: در گروه زبان مهدیس میرزایی از دبیرستان فرزانگان رتبه ۴۳  و فاطمه انصاری از دبیرستان فرزانگان رتبه ۶۰ این گروه را کسب کردند.

 

وی افزود: امسال سه هزار و ۴۶۰ داوطلب این شهرستان در کنکور با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد حدود ۶۰ درصد داوطلبان دختر بودند.

 

به گفته نادری از مجموع کل شرکت کنندگان دو هزار و ۵۲ نفر  دختر و مابقی پسر بودند که در ۳۲ حوزه امتحانی و در رشته های هنر، علوم ریاضی، علوم انسانی، علوم تجربی و زبان خارجه با یکدیگر رقابت کردند.

 

در سال تحصیلی گذشته، ۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می‌کنند.

 

 

 

کد خبر 1084222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha