تشکیل اکیپ های نظارتی بر فعالیت های هیئت های مذهبی گرگان/ جریمه یک میلیون تومانی ۱۰۰۰ خودری غیربومی

حمیدی گفت: در راستای نظارت بر رعایت پروتکل ها در هیئت های بهداشتی در ایام محرم نسبت به تشکیل اکیپ های نظارتی اقدام کردیم.

«محمد حمیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با افزایش تعداد بستری های بیماران کرونایی و همچنین مراجعات بیماران کرونایی در مراکز درمانی گرگان رو به رو هستیم.

 

فرماندار گرگان ادامه داد: متاسفانه  در روزهای اخیر میزان بیماران بدحال در شهرستان گرگان افزایش یافته و با توجه به آن که در ماه محرم قرار داریم تاکید ما این است که هیئت های مذهبی نسبت به رعایت پروتکل ها اهتمام داشته باشیم.

 

حمیدی یادآور شد: در جلسات گذشته به این مسئله تاکید شده و توصیه ما این است که مراسمات عزاداری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در فضای باز و بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا برگزار شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر چنانچه اوضاع کرونا در استان گلستان تغییر نکرد مجبور به اعمال محدودیت های بیشتر خواهیم بود و این مهم به کسبه و اصناف آسیب میزند.

 

 فرماندار گرگان به تشدید نظارت بر ترددهای خودرویی خبر داد و گفت: در روزهای اخیر در طول روز حدود یک هزار خودروی غیربومی به دلیل ورود به شهر قرمز گرگان به ویژه در محله ناهارخوران جریمه یک میلیون تومانی شدند.

 

حمیدی متذکر شد: همچنین در ساعت منع تردد شبانه نیز ۶۰۰ تا ۷۰۰ خودروی بومی جریمه می شوند.

 

وی ابراز داشت: تلاش ما این است که به واکسیناسیون سرعت ببخشیم، اگر تعداد واکسن ها افزایش پیدا کند روند خوبی در تزریق واکسن خواهیم داشت.

 

فرماندار گرگان متذکر شد: در دستورالعمل ستاد ملی نظارت مستقیم برگزاری مراسمات هیئت های مذهبی بر عهده تبلیغات اسلامی است و اما با همکاری تبلیغات اسلامی اکیپ‌های تشکیل شده است تا بتوانند بر روند پروتکل های بهداشتی در هیئت ها و مراسمات عزاداری نظارت داشته باشد و در صورت تخلف تذکرات لازم را به هیئت‌های مذهبی ارائه می‌ شود.

 

کد خبر 1084232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha