فرمانداری ویژه دهلران افتتاح شد/ وضعیت کرونا در استان اورژانسی و نیاز به رسیدگی فوری دارد

فرمانداری ویژه شهرستان دهلران با حضور استاندار ایلام و علیزاده، نماینده مردم حوزه جنوب استان در مجلس و جمعی زیادی از معاونین و مدیران کل استان ، صبح امروز(۲۱ مرداد) افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، استاندار ایلام در مراسم افتتاح فرمانداری ویژه دهلران، اظهار کرد:  ایجاد فرمانداری ویژه دهلران گامی دیگر درجهت تحول در این شهرستان مرزی است.

 

«محمد نوذری» در حاشیه این مراسم ضمن تبریک مجدد فرماندار ویژه به مردم دهلران، گفت: ایجاد فرمانداری ویژه  دهلران، نقش مهمی در راستای توسعه هر چه بیشتر این شهرستان خواهد داشت و این مهم در کنار تکمیل و به سرانجام رسیدن دیگر طرح ها و پروژه های مهم شهرستان افقی روشن پیش روی دهلران می گذارد.

 

وی تصریح کرد: امید است  که  با توجه به ظرفیت های مهم دهلران به عنوان یک شهرستان مهم مرزی با ایجاد بازارچه و گذر مرزی چیلات و توسعه و تکمیل پتروشیمی و ان جی ال و همچنین دیگر طرح ها و پروژه های مهم در دست اقدام بتوان به زودی شاهد توسعه و بالندگی بیش از پیش در این منطقه از استان و کشور شد.

 

استاندار ایلام تصریح کرد: اگرچه فرایند کاری ایجاد فرمانداری ویژه در وزارت کشور و دولت است اما اینجا لازم است از پیگیری های خوب نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و همراهی خوب مردم و دیگر دلسوزان تشکر داشته باشم.

 

نوذری یادآور شد: اشاره به وضعیت فوق خطرناک کرونا در استان، ابراز کرد: وضعیت کرونا در استان اورژانسی و نیاز به رسیدگی فوری دارد و اگر این روند خطرناک به زودی کنترل نشود دیگر کاری از دست کسی بر نمی آید و بایست منتظر فاجعه انسانی باشیم.

وی ضمن اینکه از همه مسئولان استان و مردم خواست با تعهد و همراهی بیشتر تمام توان و تمرکز خود برای مهار و کنترل شرایط خطرناک کرونایی داشته باشند، گفت: وضعیت کرونا در استان بسیار  وخیم است بطوریکه امروز ۵ فوتی  و ۱۱۸ مورد بستری جدید داشته ایم!

 

رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا  یادآور شد: امروز مهم ترین مسئله استان مهار کرونا است و برای این مهم بایست از تمام ظرفیت ها و توان استان استفاده شود.

 

 نوذری در ادامه با اشاره به برگزاری مراسمات محرم در این شرایط کرونایی، افزود: بر اساس دستورالعمل ستاد ملی کرونا بایست این مراسمات با رعایت کامل شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی انجام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس مراسم عزاداری شب های محرم در سطح استان تنها یک ساعت و از ساعت ۲۲ تا ۲۳ برگزار شود البته در روز های تاسوعا و عاشورا این زمان دو ساعت و از ساعت ۲۲ تا ۲۴  تعیین شده است.

 

بررسی آخرین وضعیت کرونا در دهلران، بازدید از کارخانه سیمان از دیگر برنامه های استاندار ایلام در سفر یک روزه به شهرستان دهلران است.

 

گفتنی است، فرماندار ویژه شهرستان دهلران، در رماسمی با حضور «بهزاد علیزاده»، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی و اقتصادی استانداری و مسئولان شهرستان افتتاح شد.

کد خبر 1084285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha