قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۶۲۰هزار تومان رسید

امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۶۲۰هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (۲۱ مرداد۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۶۲۰هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۵۴ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۹۶ هزار تومان معامله می‌شود.

 

امروز (۲۱ مرداد ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت ۲۶ هزار و ۵۸  تومان رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۳۰ هزار و ۳۱۰ تومان فروخته شده است.

 

این در حالی است که روز گذشته (چهارشنبه ۲۰ مرداد) هر گرم طلا ۱۸ عیار به ۱۰,۹۲۰,۰۰۰ ریال، انس جهانی طلا با ۰.۰۱ درصد رشد به ۱,۷۳۰.۰۷ دلار رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۱۲,۷۹۰,۰۰۰ ریال، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۰۷,۹۹۰,۰۰۰‬ ریال و  هر عدد نیم سکه به قیمت ۵۸,۱۰۰,۰۰۰ ریال، هر عدد ربع سکه به قیمت ۳۶,۱۰۰,۰۰۰ ریال و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت ۲۲,۳۰۰,۰۰۰ رسید.

 

روز گذشته (چهارشنبه ۲۰ مرداد) قیمت هر دلار آمریکا به ۲۶۳,۳۴۰ ریال رسید؛ همچنین قیمت هر یورو به ۳۰۱,۸۰۰ ریال و قیمت هر پوند به ۳۶۶,۹۴۰ ریال رسید.

 
 
کد خبر 1084303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha