دیدار رئیس شورای شهر و شهردار منتخب بندرعباس با استاندار هرمزگان

رئیس شورای اسلامی شهر به همراه شهردار منتخب بندرعباس با فریدون همتی، استاندار هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « فریدون همتی » در این نشست ضمن تبریک به اعضای شورای اسلامی شهر همچنین شهردار منتخب جدید به دلیل فراهم شدن فرصت خدمت در این عرصه، اظهار کرد: تعامل و همکاری میان شهرداری و شورا با هدف رفع دغدغه‌های مردم ضروری است.


وی افزود: ترکیب جوان و با انگیزه شورای شهر بندرعباس می تواند با انرژی و ایده های جدید منشا رفع بسیاری از مشکلات کنونی شود.


استاندار هرمزگان عنوان کرد: استانداری نیز آماده هرگونه تعامل سازنده و همراهی در راستای رفع مسائل و مطالبات به حق شهروندان است.

 

« فاطمه جراره »، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس نیز در این دیدار با قدردانی از همراهی استاندار هرمزگان در دوره شورای پنجم، اظهار کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر با نگاهی همه جانبه و متوازن به دنبال خدمات رسانی بهتر به شهروندان است.


« مهدی نوبانی »، شهردار منتخب شهر بندرعباس نیز در این نشست ابراز امیدواری کرد که با همراهی اعضای شورای اسلامی شهر و تعامل با سایر دستگاه‌های اجرایی استان، خصوصا استانداری هرمزگان، در پیشبرد اهداف مشخص که همان خدمت بی‌منت و متوازن به شهروندان است، گام برداریم.


وی افزود: برنامه‌های متعددی در حوزه عمرانی، خدماتی، ترافیک، گردشگری و غیره برای شهر بندرعباس تهیه شده که طبق برنامه، پس از آغاز به کار فعالیت رسمی اعلام و اجرایی می شود.

 

 

 

 

 

کد خبر 1084309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha