سنندج به قطب درمان سرطان در غرب کشور تبدیل می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان گفت: با نصب دستگاه پت اسکن طی ده روز آینده در بیمارستان کوثر سنندج، این شهر به قطب درمان سرطان غرب کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، محسن فتحی رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: در جامعه‌ای که توسعه اتفاق می‌افتد قلم خبرنگار برای خیر و صلاح جامعه می‌چرخد.

 

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران استان مانند نماینده مجلس هستند، افزود: خبرنگاران استان دارای محدودیت‌های خاص خود هستند و باید حق را بازگو کند و از مطالبات مردم بگوید و در راستای منافع جمعی قدم بردارند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: روز خبرنگار روز یادآوری مشکلات معیشتی و صنفی جامعه خبری به مسئولان است و بعد از مدتی نیز فراموش می‌شوند.

 

 


رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان اضافه کرد: باید انچه که حق جامعه رسانه‌ای است را ادا کنیم و مطالبات آنها را پیگیر باشیم.

 

 


فتحی اعلام کرد:  باید کارگروهی تشکیل داد و مسائل و مشکلات خبرنگاران را مطرح و تا برطرف شدن بخشی از مشکلات آنها را پیگیری کرد.

 

 


وی عنوان کرد: دولت مردمیِ رئیسی رسما آغاز بکار کرد و لیست کابینه پیشنهادی را نیز به مجلس ارائه دادند و در لیست کابینه پیشنهادی نام یک نفر از فرزندان این استان دیده می‌شود.

 

 

فتحی افزود: پذیرفتن پُست بیانگر آن است که فرد مسئول باید از تمام وقت و زندگی و خانواده خود برای خدمت به مردم بگذرد.

 

 

وی اعلام کرد: خبرنگاران به مجمع نمایندگان استان کمک کنند تا در زمینه انتخاب مدیران استانی به وزرا مشورت درست داده شود.

 


رئیس مجمع نمایندگان استان کردستان تصریح کرد: مسئولان و اصحاب رسانه باید بتوانند عدم اعتماد و شکاف بین ملت و دولت را پر کنند چرا که جای ازمون و خطا وجود ندارد و از اصحاب رسانه استان خواست، ارتباط رسانه‌ها با نمایندگان را تقویت کنند.

 

 

وی به فعالیت‌های انجام شده در ایام کرونا در کردستان پرداخت و اذعان کرد: تجهیز بیمارستا‌های کردستان از جمله سقز، مریوان و کوثر سنندج از اقدامات انجام شده بود.

 

 

فتحی با بیان اینکه مهمترین اقدام، تصویب و اختصاص دستگاه پِت اسکن( تشخیص و شناسایی به موقع سرطان) به بیمارستان کوثر سنندج است، اظهار کرد: ۱۴۰ میلیارد تومان ارزش دستگاه پت اسکن است که با نصب آن در استان خدمات ارزنده‌ای به منطقه غرب در بحث سرطان خواهد داد و براین اساس شهر سنندج بعنوان قطب درمان سرطان در منطقه غرب کشور تبدیل می‌شود.

 

 

وی توسعه توریسم درمانی در کردستان، اضافه شدن بخش پیوند مغز و استخوان به بیمارستان کوثر سنندج و ارتقای جایگاه علوم پزشکی کردستان  را از مزایای نصب دستگاه پت اسکن در بیمارستان کوثر سنندج برشمرد.

 

 

در این نشست جمعی از  اصحاب رسانه استان مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران و نشریات کُردی را  در کنار بیان مشکلاتی در حوزه ورزش کردستان، فضای مجازی، وضعیت آب شرب سنندج و استفاده از ظرفیت بانوان توانمند اعلام کردند.

 

کد خبر 1084355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha