قیام امام حسین (ع) در عاشورا محور تمام قیام‌های آزادی‌خواهانه در دنیا است

حسنوند گفت: قیام امام حسین (ع) در عاشورا محور تمام قیام‌های آزادی‌خواهانه در دنیا به حساب می‌آید و اگر قیام عاشورا به سایر کشورهای جهان صادر شود، هیچ مستکبر و ظالمی نمی‌تواند در دنیا حکومت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» ظهر امروز (پنجشنبه ۲۱ مرداد) در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسمات و برنامه‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، با بیان اینکه مجموعه نیروهای مومن، انقلابی، هیئتی، بسیجی، مسجدی و مذهبی کسانی هستند که هرگاه برای مردم مشکلی پیش می‌آید، به عنوان پیش قراول در دفاع از انقلاب و مردم ورود می‌کنند اظهار کرد: در سال‌های گذشته در هر زمانی که برای کشور و آب و خاک ما تهدیدی به وجود آمده، ایثارگران، بسیجیان و هیئتی‌ها بدون واهمه وارد صحنه شده‌اند و از جان، مال و آبروی خود هزینه کرده‌اند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر سیل و زلزله رخ می‌دهد، همین بچه‌های مساجد و هیئات هستند که به مردم کشورمان کمک و خدمت‌رسانی می‌کنند و در صحنه‌های مختلف و همچنین در دفاع از انقلاب و مقام معظم رهبری در خط مقدم قرار دارند.

 

وی اذعان کرد: در هر زمانی که صدای تهدید بلند است و مردم به کمک نیاز دارند ما حضور داریم و در هر جایی که باید طراحی دشمن خنثی و دین تقویت شود به میدان ورود می‌کنیم.

 

حسنوند با اشاره به اینکه انتظار و عاشورا بال‌های قوی تشیع هستند که امروز دشمن به دنبال تضعیف آنها است تصریح کرد: دشمن می‌داند شیعه وقتی برای آینده امید دارد همواره زنده و پویا است و عاشورا تمام دنیا را به حرکت در می‌آورد.

 

وی عنوان کرد: قیام امام حسین (ع) در عاشورا محور تمام قیام‌های آزادی‌خواهانه در دنیا به حساب می‌آید و اگر قیام عاشورا به سایر کشورهای جهان صادر شود، هیچ مستکبر و ظالمی نمی‌تواند در دنیا حکومت کند و به همین دلیل امروز در ایران که ام‌القرای اسلام و تشیع است، دشمن فرهنگ عاشورایی را مورد هجمه و تخریب قرار می‌دهد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز افتخار شهرستان اندیمشک این است که هر کجا نیاز بوده، مردم ما در صحنه حضور داشته‌اند و نشان یک‌هزار شهید، مدافع حرم، سنگربان کرخه و دز، مقبره شهدا و دوکوهه یعنی بنیان مذهبی و انقلابی اندیمشک قوی است و باید از آن حفاظت کنیم.

 

وی ادامه داد: در کنار برگزاری مراسمات عزاداری ماه محرم، رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی بسیار مهم است و باید به دقت انجام شود و لازم است عزاداران حسینی نیز نسبت به حفظ فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک، ضد عفونی و شست‌وشوی مداوم دست‌ها و دیگر نکات بهداشتی توجه داشته باشند.

 

حسنوند با بیان اينکه فضای عمومی باید فضای عزاداری و محرم باشد یاد آور شد: دشمن با تمام امکانات ایستاده بود تا انتخابات کمرنگ شود و برای همین ما با تمام قوا وارد شدیم و امروز هم وظیفه ما این است طراحی دشمن در کمرنگ شدن مراسمات محرم را با شکست مواجه کنیم.

 

کد خبر 1084357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha