نکا میزبان برگزاری «خیمه خورشید » با محوریت محرم و شهدای مدافع حرم

نجفی با اشاره به اینکه نکا میزبان برگزاری «خیمه خورشید » با محوریت محرم و شهدای مدافع حرم است، گفت: این مراسم معنوی به صورت سیار در سطح شهرستان اجرایی می شود.

«علی نجفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: محرم ماه عزای حسینی است و باید در بزرگداشت شعائر دینی توجه شود و در این بخش با تمام توان و قوا وارد عمل شویم.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: در شرایط سخت کرونایی و شیوع موج جدید دلتا ویروس کرونا قرار داریم و اما نباید نسبت به ایین های محرم بی تفاوت باشیم و باید با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در این راستا گام برداشته و ارزش های اسلام را حفظ کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: از سال های گذشته مداحی سیار و خیابانی با حضور مداحان و هیات مذهبی در دستور کار ما بوده است و امسال هم با توجه به تداوم ویروس کرونا تلاش داریم تا این سنت حفظ شود و مردم از مداحی سیار خیابانی برخوردار و بهره مند شوند.

 

نجفی با اشاره به اینکه نکا میزبان برگزاری «خیمه خورشید » با محوریت محرم و شهدای مدافع حرم است؛ گفت: این مراسم معنوی به صورت سیار در سطح شهرستان اجرایی می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: تلاش داریم تا مراسم معنوی مداحی و عزاداری سیار خیابانی در سطح شهر و روستای شهرستان نکا با عنوان «خیمه خورشید » با محوریت محرم و شهدای مدافع حرم را در شرق مازندران هم اجرایی کنیم و این مراسم در جوار منزل شهدای مدافع حرم برگزار شود.

 

وی یادآور شد: ما هر چه داریم از محرم و ارزش های اسلام و خون شهداست و نباید این ارزش ها نادیده گرفته شود و باید با تمام توان برای اجرای ارزش ها تلاش شود.

کد خبر 1084452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha