جلسات ارائه برنامه نامزدهای تصدی شهرداری مشهد پایان یافت

حاجی بگلو گفت: با پایان یافتن جلسات ارائه برنامه، بررسی جامع‌تر و پایش نهایی و تکمیلی جوانب مختلف برنامه‌های ارائه شده توسط نامزدها، از سوی اعضای شورای شهر مشهد آغاز شده و پیش ‌بینی می‌شود شهردار منتخب طی هفته پیش ‌رو انتخاب شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «موسی‌الرضا حاجی‌بگلو» با اشاره به نشست‌ های ارائه برنامه و رویکردهای نامزدهای تصدی شهرداری مشهد که از روز سه‌شنبه آغاز شده بود، اظهارکرد: همانطور که شهروندان عزیز مشهدی مطلع هستند، آخرین جلسه این نشست‌ها، پنج شنبه ۲۰ مردادماه و پس از ارائه برنامه‌ها‌ی ۸ نامزد نهایی به پایان رسید.

 

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد پخش زنده و همزمان این نشست از طریق شبکه‌های اجتماعی را یکی از نکات برجسته و قابل توجه جلسات دانست و گفت: بسیار خرسندیم که شورای ششم شهر مشهد، با این اقدام گام عملی و مهمی در جهت شفافیت در مدیریت شهری، به ‌ویژه فرآیند حساس و حائز اهمیت انتخاب شهردار برداشت.

 

وی خاطرنشان کرد: بررسی جامع‌تر و پایش نهایی و تکمیلی جوانب مختلف برنامه‌های ارائه شده توسط نامزدها، از سوی اعضای شورای اسلامی شهر مشهد آغاز شده تا با لطف و عنایت امام‌رضا(ع) بتوانیم انتخابی اصلح برای جایگاه «کلیددار مشهدالرضا(ع)» داشته باشیم که پیش‌بینی می‌شود گزینه نهایی برای تصدی سمت شهردار مشهدالرضا(ع) طی هفته پیش‌رو معرفی شود.

 

گفتنی است در این جلسات آقایان کیانوش کیامرز، رضا شیران خراسانی، براتعلی خاکپور، خلیل‌ الله کاظمی، سعید حسینقلی‌زاده مقدم، سیدعلی حسینی، سیدعبدالله ارجاعی و علی‌اصغر نیشابوری به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های خود در سمت شهرداری مشهد پرداختند.

کد خبر 1084511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha