تلاش دشمنان برای ایجاد کمربند امنیتی در مرزهای کشور بی نتیجه بوده است

حجت الاسلام رستگار گفت: دنیای استکبار از سال ۲۰۰۰ میلادی در تلاش بود تا ایران را میان کمربند امنیتی قرار دهد، اما اکنون با گذشت بیش از ۲۰ سال نتوانسته این نقشه شوم را عملی کند.

«حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی جمهوری اسلامی ایران اقتدار خود را به رخ جهانیان به ویژه استکبار جهانی کشید و امروز به لطف چشم های تیزبین مرزبانان کسی جرات تعرض به مرزهای ایران را ندارد.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان با بیان اینکه تلاش های مذبوحانه دشمن برای تعرض به ایران بی نتیجه است افزود: دنیای استکبار از سال 2000 میلادی در تلاش بود تا ایران را میان کمربند امنیتی قرار دهد، اما اکنون با گذشت بیش از 20 سال نتوانسته این نقشه شوم را عملی کند.

 

وی با اشاره به اتفاقات اخیر کشور افغانستان عنوان کرد: شاهد هستیم که دنیای استکبار اجازه ندادند مردم کشور افغانستان به حق خود در توسعه و پیشرفت برسند و تنش های بسیاری را از در این کشور راه اندازی کردند، امروزه شاهد هستیم که گروهک های مختلفی چون داعش، القاعده، طالبان و دست نشانده های آمریکا و اسرائیل دست از این کشور برنمی دارند.

 

حجت الاسلام رستگاری با بیان اینکه ملت ایران همیشه طرفدار حق و حقیقت است اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره نگران کشورهای همسایه خود است زیرا در اسلام سفارش های بسیاری به همسایگان در رده های مختلف شده و ملت ایران خواستار حاکمیت مردمی بر کشور افغانستان است.

 

وی یاد آور شد: اصل حاکمیت در اسلام بر عهده مردم است و ما به عنوان همسایه افغانستان به دنبال ایجاد آرامش در این کشور بوده و خواستار حاکمیت مردمی به دور از تنش های سیاسی و دخالت استکبار در این کشور هستیم.

 

کد خبر 1084524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha