محرومیت زدایی از شرق اصفهان صورت گرفت

تاسیس چهار شهرستان و اختصاص فرمانداری به شهرهای شرق اصفهان موجب محرومیت زدایی از این منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، هیات دولت اوایل امسال با اختصاص چهار فرمانداری به چهار شهر شرق اصفهان شامل هرند، کوهپایه، ورزنه و جرقویه موافقت کرد و مصوبه به استانداری اصفهان ابلاغ شد.

 

تاسیس چهار شهرستان و اختصاص فرمانداری به شرق اصفهان موجب محرومیت زدایی از این منطقه شده که با همدلی و همکاری مسئولان استانی و موافق دولت این اتفاق رقم خورد و پس از استقرار دیگر نهادهای اداری شاهد رفع دغدغه مردم و کاهش مراجعات به مرکز استان خواهد شد.

 

فرمانداری این چهار شهرستان روز جمعه 22 مردادماه با حضور مسئولان استانداری اصفهان و مدیرکل تقسیمات کشور وزارت کشور افتتاح و کار رسمی آن آغاز و تابلو فرمانداری نصب شد.

 

در حال حاضر استان اصفهان دارای 28 شهرستان و 28 فرمانداری است که در بخش های مختلف این استان فعالیت می کنند.

 

*شرایط سخت کشور در پی کرونا و تحریم

 

استاندار اصفهان گفت: کشور مان شرایط سختی را به دلیل شیوع کرونا و تحریم ها تحمل می کند ولی اقدامات لازم در حال انجام است.

 

»عباس رضایی« با بیان اینکه تحریم ها مشکلات زیادی برای کشور ایجاد کرده است، افزود: با وجود این مشکلات برای برنامه ریزی برای واکسیناسیون انجام شده و اقلام مورد نیاز تامین شده است.

 

وی با بیان اینکه مدلی بین مسئولان دولت و توصیه های رهبری در رفع مشکلات کارگشا بوده است، تصریح کرد: اگر این وضع در کشور دیگری اتفاق افتاده بود آن نظام حاکمیتی تاکنون سقوط کرده بود.

 

استاندار اصفهان با بیان اینکه این چهار شهرستان در گذشته در قالب چهار شهر توسط فرمانداری اصفهان مدیریت می شد، خاطرنشان کرد: این تفکیک و تبدیل به چهار شهرستان در کشور سابقه نداشته و این اتفاق خوبی برای مردم این منطقه خواهد بود.

 

*همکاری مردم در توسعه خدمت رسانی

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در مراسم افتتاحیه چهار فرمانداری شهرستان های جدید استان اصفهان گفت: این اقدام در رفع مشکلات و بهبود وضع مردم شرق اصفهان موثر خواهد بود.

 

»حیدر قاسمی» افزود: همکاری مردم در توسعه خدمت رسانی یک اصل است و باید همکاری و مشارکت عمومی برای چاره گشایی از مشکلات ادامه پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه در این مدت یک بخش و چهار شهرستان به استان اصفهان افزوده شده، یادآورشد: این اتفاق از مطالبات مردم بوده و آرزوی دیرینه آنان محقق و مشکلات به راحتی پیگیری و مراجعات را به نهادها در مرکزیت شهرستان کاهش می دهد.

کد خبر 1084541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha