فقرزدایی و توسعه نیازمند عزم همگانی است/ توجه به مواهب هر منطقه در توسعه

احمدی گفت: فقرزدایی و توسعه نیازمند عزم همگانی و مشارکت مردمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «زهرا احمدی« در مراسم افتتاح فرمانداری های چهار شهرستان جدید هرند، کوهپایه، ورزنه و جرقویه اظهارداشت: همکاری مردمی برای ایجاد تحول در یک منطقه لازم و این هم افزایی گره گشایی از مشکلات خواهد داشت.

 

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور افزود: ماه محرم مصداق حرکت است، حرکتی که موجب تغییر سرنوشت و آزادی و استقلال خواهد شد و تاسیس چهار فرمانداری در این استان نمونه از حرکت است که امیدواریم به برکت این ماه اتفاقات خوبی در این مناطق رقم بخورد.

 

وی ادامه داد: دولت قدم نخست را برای تحول در شرق اصفهان با اختصاص چهار فرمانداری برداشته و در ادامه مسیر مردم باید تلاش کنند که این حرکت ثمره بخش تداوم پیدا کند.

 

احمدی با بیان اینکه کار تقسیمات کشوری و تبدیل روستا به شهر، دهستان به بخش و بخش به شهرستان فرآیند اداری متفاوتی دارد، تصریح کرد: گاهی اقدامات قانونی مثل منطقه شرق اصفهان طولانی می شود تا پرونده آن تکمیل شود اما بلاخره این انتظار مردم در این بخش اصفهان محقق شد.

 

وی اضافه کرد: ارتقا هر منطقه سبب خیر و برکات زیادی و عامل توسعه و آبادانی خواهد شد که در این مسیر مسئولان استانی و وزارت کشور تلاش گسترده ای را انجام داده اند.

 

مدیرکل تقسیمات کشوری وزارت کشور به خرسندی و خوشحالی مردم اشاره کرد و گفت: همواره ارتقا ها در تقسیمات سیاسی شادی آفرین و گل لبخند را بر چهره مردم قرار می دهد.

 

*توجه به مواهب هر منطقه در توسعه

 

وی با بیان اینکه مسئولان محلی برای ارتقا هر منطقه ای مواهب و ظرفیت ها را شناسایی و به اداره کل تقسیمات کشوری ارائه می دهند، خاطرنشان کرد: کمتر معایب و مشکلات بیان می شود و تمرکز بر حوزه ظرفیت ها است.

 

احمدی اضافه کرد: توجه به مواهب هر منطقه در توسعه همواره مورد تاکید بوده و این جای سپاسگزاری دارد هر منطقه ای توانایی خاصی دارد که باید از آن برای ارتقا جایگاه ها و توسعه استفاده کرد.

کد خبر 1084546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha