سرکشی از خانواده های آزادگان ملایر همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور

مرادی گفت: همزمان با ۲۶ مرداد سالرز ورود آزادگان به کشور جمعی از خانواده های آزادگان ملایر سرکشی می شود.

«محمد ابراهیم مرادی» در گفت‌ وگو با خبرنگار شبستان در ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و آزادگان،گفت:  ۲۶ مرداد سال ۱۳۶۹ یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر گفت: در این روز جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین، شرف و خاک کشور دفاع کردند و در دست دشمن اسیر بودند را به وطن بازگرداند که این روز همواره گرامی داشته شود.

 

وی ضمن تاکید بر اجرای برنامه‌های متناسب با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور، تاکید کرد: با توجه به وضعیت قرمز ملایر و شکننده بودن این شرایط، همه برنامه‌های متناسب با این روز در شهرستان ملایر، با رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزارخواهد شد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان ملایر دارای 119 آزاده سر افراز است،   تصریح کرد: از این تعداد 9 نفر از آزادگان آسمانی شده و سه نفر نیز به شهرستان های دیگر منتقل شده  و 102نفر درقید حیات ساکن ملایر هستند.

  مرادی  با اشاره به اینکه همزمان با روز آزادگان از تعدادی از  خانوادهای آزاده متوفی سرکشی می‌شود گفت:  با توجه به شرایط کرونایی امکان سر کشی از سایر خانوادههای محترم آزاده را نداریمم

وی همایش پیاده روی آزادگان به صورت محدود ، غباروبی و عطر افشانی و  تجدید میثاق با شهدا در مرقد مطهر شهدای گمنام ملایر  نیز از دیگگر برنامه های 26 مرداد در ملایر است

وی ، ارسال پیام تبریک به آزادگان ، تبلیغات محیطی ، حضور دسته جمعی آزادگان در نماز جمعه ۲۲ مرداد و... را نیز از دیگر برنامه های روز آزادگان در ملایر برشمرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ملایر  اضافه کرد: همه ساله قبل ار شیوع ویروس منحوس کرونا  مراسم ویژه  وهمایش تقدیر از آزادگان برگزار میشد که با توجه به شرایط  موجود امکان این برنامه را نداریم

کد خبر 1084548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha