همایش شیرخوارگان حسینی توسط کانون حضرت رسول (ص) اندیمشک به صورت مجازی برگزار شد

نوروزی‌مهر گفت: همایش شیرخوارگان حسینی توسط کانون فرهنگی هنری حضرت رسول (ص) مسجد سیدالشهدا (ع) کوی لور اندیمشک با توجه به شرایط کرونایی، به صورت مجازی برگزار شد.

«مریم نوروزی‌مهر» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌‌الحسین (ع) اظهار کرد: کانون حضرت رسول (ص) اندیمشک هر ساله همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی را در سطح منطقه با حضور سخنرانان کشوری و برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌کرد اما امسال با توجه به شرایط کرونایی‌، این همایش در فضای مجازی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت رسول (ص) مسجد سیدالشهدا (ع) کوی لور اندیمشک افزود: طی هفته‌های اخیر شاهد شیوع ویروس کرونا و افزایش آمار مبتلايان و فوتی‌ها بودیم که به همین منظور تصمیم گرفتیم مراسمات عزاداری امام حسین (ع) را در دهه اول ماه محرم با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار کنیم.

 

وی تصریح کرد: کانون‌های مساجدی که قصد برگزاری مراسمات عزاداری به شکل حضوری را ندارند، می‌توانند به عشق حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و به جهت پاسداشت شهدای اسلام به ویژه شهدای مدافع سلامت، محافل عزاداری را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برپا و این بستر را به هیئات و تکایای حضرت سیدالشهدا (ع) تبدیل کنند.

 

کد خبر 1084620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha