تولید نماهنگ «سرود بهای عاشقی»

نماهنگ سرود «بهای عاشقی» به همت مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج کهگیلویه وبویراحمد با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح تهیه و تولید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سید احمد توسلی نیا» امروز در جمع خبرنگاران گفت: این مرکز در راستای حفظ شعائر حسینی و ترویج فرهنگ حسینی اقدام به تولید و انتشار دو اثر فاخر در قالب نماهنگ سرود و کمیک موشن کرد.

 

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: همان گونه که خداوند می فرماید:« وَ مَن یُعَظِّم شَعائِرَ اللهِ فَانَّها مِن تَقوَی القُلُوب» به یقین هر کس شعایر خدا را پاس دارد و بزرگ شمارد، کار او پرهیزگاری است، همگان به بزرگداشت شعائر الهی تشویق شده اند و خمینی کبیر شور حسینی به دل ها بخشید تا مردم از تکلیف خود در برابر جامعه و مبارزه با طاغوت آگاه گردند.  

 

وی ادامه داد: امروز در شرایط کرونایی که امکان برگزاری عزاداری به شکل سنتی وجود ندارد، باید در فضای مجازی و رسانه ها حق مطلب را ادا کنیم.

 

توسلی نیا یادآور شد: بدون شک رسانه امروز جزئی از سبد خانوار بوده، از این رو اگر شرایط کرونایی هم نبود باید نسبت به نقش پر رنگ این مقوله در زندگی افراد توجه ویژه ای می داشتیم.

 

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر محتواهای تولید شده منطبق با نیازها و زبان نسل امروز نباشد، دچار چالش و عدم ارتباط با مخاطب خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه این دو اثر بعد از ۴۰ روز کار مداوم تیمی به خروجی رسیدند، افزود: «موشن کمیک گوهر سرخ» به تهیه کنندگی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، به کارگردانی سید ابوالفضل افشین و با تصویرسازی امید سلامی با آهنگ سازی و تنظیم رضا سلیمانی فر با رویکرد شهادت حضرت علی اصغر خردسال ترین شهید کربلا تولید شده است.

 

توسلی نیا اظهار کرد: نماهنگ سرود «بهای عاشقی» به تهیه کنندگی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح با اجرای گروه منتخب استانی فاطر(متشکل از گروه های سرود غدیر چرام، بچه های بهشت کهگیلویه و بچه های بهشت بویراحمد)، شعر سید صالح زینی پور و حمید آذرگون، با کارگردانی مجتبی سلیمانی فر، آهنگ سازی و تنظیم رضا سلیمانی فر و مشاور هنری و مربی فنی پیمان جمشیدی با محوریت ماه محرم الحرام به تولید رسیده است.

 

مدیر مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج کهگیلویه و بویراحمد گفت: ما پس از تولید محتوا باید درصدد انتشار گسترده آن در عرصه های مختلف باشیم، زیرا تولید محتوا بدون انتشار و انعکاس، بهره ای به جامعه نمی رساند.

 

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری سازمان بسیج دانش آموزی سپاه فتح، معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح و تمامی قسمت های تابعه این دو رده در شهرستان های چرام، دهدشت و بویراحمد، با اعلام آمادگی برای تقویت فعالیت های هم افزا با سایر نهادها و مجموعه های فرهنگی، تاکید کرد: امروز رقبای ما کسانی هستند که از هر عرصه ای علیه دین استفاده می­ کنند، از این رو ما نیز به عنوان عضوی از حوزه فرهنگی جبهه انقلاب باید با فاخرسازی تولیدات و انعکاس شایسته آن ها در مقابله با دشمن گام برداریم.

 

توسلی نیا با تاکید بر توسعه کمی و کیفی تولیدات رسانه ای و چند رسانه ای از سوی مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج امکان دسترسی آسان به محتوای مطلوب و فاخر را جز وظایف مجموعه ها و سازمان های اطلاع رسانی دانست و خواستار ارتباط قوی تر مجموعه ها وسازمان های اطلاع رسانی در این خصوص شد .

کد خبر 1084628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha