سید حسن نصرالله: حزب‌الله به تأثیرگذارترین حزب محلی و حتی منطقه‌ای تبدیل شده است

دبیرکل حزب الله لبنان دیشب در سخنانی در محفل عاشورایی گفت که جنبش حزب الله در حال حاضر نماد یک مقاومت بزرگ و دارای تأثیرات ملی و همچنین منطقه‌ای خیره کننده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکوثر، «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در پنجمین شب ماه محرم در منطقه «ضاحیه جنوبی بیروت» طی سخنرانی تلویزیونی با  اشاره به وقایع تاریخی و رشادت‌های امام حسین (ع) در مسیر مبارزه علیه باطل گفت: در حال حاضر با استناد به همه معیارها، بدون شک حزب الله بزرگترین حزب لبنان است که این خود مسئولیت‌هایی را نیز برای این حزب ایجاد می‌کند.

نصرالله افزود:هر شخصیت سیاسی یا عالم دینی مستقل با  مورد حمله قراردادن و یا اتهام زنی  به فرد یا گروهی پیامدهایی را برای حال، آینده و سرنوشت مردم ایجاد میکند ، از این رو مسئولیت هر کدام از ما در قبال رفتارمان بسیار بزرگ و خطیر است.

دو روز پیش هم «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنرانی خود در مراسم سومین شب ماه محرم  با تأکید بر اهمیت صداقت، گفت: عده‌ای برای بحران در لبنان زمینه‌چینی می‌کنند درحالیکه هجمه و انتقاد با یکدیگر تفاوت دارند و باید تفاوت میان این دو تعبیر درک شود.

پس از پاسخ راکتی حزب‌الله به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، «بشاره پطرس الراعی» رهبر مسیحیان مارونی لبنان در اظهاراتی علیه حزب‌الله از ارتش لبنان خواست جلوی این جنبش را بگیرد. این اظهارات الراعی ناراحتی حامیان مقاومت در لبنان را در پی داشت که در شبکه‌های اجتماعی نیز اثرات آن دیده شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی  پنج شنبه هفته گذشته برای اولین بار از سال ۲۰۰۶ و جنگ ۳۳ روزه اقدام به بمباران مناطقی در جنوب لبنان کردند.

حزب‌الله لبنان نیز روز جمعه در پاسخ به حمله هوایی رژیم صهیونیستی با شلیک دهها راکت  مناطقی در شمال اراضی اشغالی را هدف قرارداد.

کد خبر 1084653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha