۱۲ واحد تولیدی، غیرفعال و نیمه راکد است

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان گفت: اینک ۱۲ واحد تولیدی این شهرستان غیرفعال و نیمه راکد است.

«عبدالله گلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: اینک ۱۲ واحد تولیدی این شهرستان غیرفعال و نیمه راکد هستند که از این تعداد ۹ واحد تولیدی غیرفعال و سه واحد نیمه راکد است.

 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان بیان کرد: بدهی بانکی، بدهی تامین اجتماعی، عدم همکاری مجتمع های صنعتی داخل استان و غیره از جمله موانع و مشکلات پیش روی آنان است.

 

گلی خاطرنشان کرد: امسال دو واحد تولیدی بارثاوا (تولید چوب) و آفاق فوم (کیسه پروپیلن) با ۶۰ درصد ظرفیت که طی دو سال اخیر غیرفعال بودند با دریافت تسهیلات سرمایه در گردش وارد مدار چرخه تولید و فعالیت شدند که برای ۷۵ نفر اشتغالزایی شد.

 

وی اضافه کرد: اینک در تلاش هستیم موانع و مشکلات تولید ۵ کارخانه لایه سبحان شرق( تولید انواع عایق های فلزی)، بلور آب، کیک و کلوچه لوجلی، شیر ارم و تکمیل ظرفیت تولید آفاق فوم که از چرخه تولید خارج شده اند برطرف و اشتغالزایی خوبی صورت گیرد که نیاز به حمایت از سایر واحدهای فعال و نیمه فعال برای رسیدن به تولید تمام ظرفیت در دستور کار است.

 

وی تصریح کرد: اخیرا جلسه ای با نماینده شیروان و جمعی از مسئولان استانی با ۱۳ واحد صنعتی جهت بررسی مشکلات و موانع تولیدکنندگان صورت گرفت که پیگیر مصوبات و حل مشکلات آنان هستیم و قرار است هر سه ماه جلسه ای در این راستا تشکیل شود تا در آینده سرمایه گذاران خوبی جذب کنیم.

 

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شیروان افزود: شهرستان شیروان دارای ۲۵ واحد تولیدی غیرفلزی، سه واحد تولیدی فلزی و ۱۸ واحد معدنی است که با توجه به شرایط فعلی کنونی اینک ۳۰۰ نفر در ناحیه صنعتی امیرآباد و شهرک صنعتی اشتغالزایی دارند.

 

کد خبر 1084662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha