ناتوانی استاندار خراسان رضوی در مدیریت کرونا کاملا مشهود است

دائمی با بیان اینکه آقایان بزرگوار اگر در مدیریت این همه گیری ناتوان هستید با جان مردم بازی نکنید و جای خودتان را به فردی کارآمد بدهید و بروید، گفت:ناتوانی استاندار خراسان رضوی در مدیریت کرونا کاملا مشهود است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «هاشم دائمی» امروز(۲۳ مرداد) در پستی اینستاگرامی گفت:همانطور که میدانید روزهای تلخی در پیش رو داریم، امروز وجود بحران همه گیری کرونا بر هیچ کسی و هیچ مسئولی قابل انکار نیست و این بحران؛ اقدامی عاجل می طلبد و نیاز به یک عزم جدی و همگانی همه دستگاه های زیربط است، امروز آمار غیر قابل باور مبتلایان جدید شهر مشهد و بستری های روزانه و تعداد بالای متوفیان کرونایی، دلیلی محکم بر مدیریت ناکارآمد استانداری خراسان رضوی است.

 

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد افزود:آقایان بزرگوار اگر در مدیریت این همه گیری ناتوان هستید با جان مردم بازی نکنید و جای خودتان را به فردی کارآمد بدهید و بروید که فردای قیامت میبایست در محضر الهی پاسخگو باشید.

 

وی گفت:واقعا چه میزان سهل اندیشی باید در میان باشد که بجای اجرای محدودیت های سختگیرانه برای کنترل این همه گیری، بازهم مجوز های آمد و شد صادر می شودو انگار حفظ جان مردم در اولویت نیست بلکه شاید اغراض سیاسی در میان است.

 

دائمی گفت:به عنوان یک مطالبه همگانی؛ با توجه به بی کفایی مشهود در مدیریت کرونا در استان و بالخصوص شهر مقدس مشهد و جلوگیری از رقم خوردن فاجعه کرونایی دراین شهر، از رییس محترم دولت خواهشمندیم هر چه زودتر به تعیین تکلیف استانداری لایق،مدیر،شجاع و جهادی اقدام فرمایند.

 

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد اظهارکرد:امروز مدیریت کرونا در شهر مشهد یک مطالبه عمومی و فراگیر است و دستگاه های مسئول باید هر چه سریعتر به این مطالبه پاسخ دهند و الا به زودی بخاطر ترک فعل شان که منجر به تهدید و از بین رفتن جان شهروندان گشته، در آینده ای نه چندان دور محاکمه خواهند شد.

 

وی ادامه داد: اما نیاز امروز مردم عزیز واکسیناسیون افراد بالا ۱۸ سال در مشهد، تجهیز کامل داروخانه ها به داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی، راه اندازی داروخانه سیار برای جلوگیری از ازدحام جمعیتی، استفاده از ظرفیت تشکل های مردمی و گروهای جهادی به نحو مقتضی، اگاهی بخشی مستمر به مردم بدون ایجاد هراس،برای رعایت هر چه بیشتر شیوه نامه های بهداشتی است.

 

دائمی افزود:تدوین و اجرای محدودیت های سختگیرانه عبور و مرور چه در شهر و چه در مبادی شهر، هوشمندسازی حضوری کارکنان ادارات در محل کار و حتی المقدور تعطیلی آن ها و محدودیت زمانی برای استفاده از مترو یا تعطیلی کامل آن تا زمان بهبود شرایط بحرانی از دیگر نیزهای مردم در این شرایط خاص است.

 

رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت شورای شهر مشهد تاکید کرد:از مردم عزیز شهر امام مهربانیها می خواهم به رعایت توصیه های بهداشتی اهتمام ورزیده و حتی المقدور در قرنطینه خانگی باشند تا ان شاءالله به زودی شرایط به وضعیت آرام برگردد.

کد خبر 1084719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha