برگزاری «سوگواره بصیرت عاشورایی» در بقعه متبرکه «شاهداعی الی الله (ع)» شیراز

حجت الاسلام صفری گرایی گفت: «سوگواره بصیرت عاشورایی» به مناسبت دهه اول محرم در بقعه متبرکه «شاهداعی الی الله (ع)» شیراز با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «رحیم صفری گرایی»، امروز (شنبه 23 مرداد) با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) به خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه اول محرم در بقعه متبرکه «شاهداعی الی الله (ع)» شیراز مراسم سوگواری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: در این ایام طرح «سوگواره بصیرت عاشورایی» در جوار حرم مطهر حضرت سید نظام الدین محمود (ع) مشهور به «شاهداعی الی الله (ع)» شیراز برگزار می شود.

وی اضافه کرد: مراسم سوگواری هر شب از ساعت 20 و 30 دقیقه با سخنرانی حجت الاسلام «سید محمدعلی دستغیب» آغاز می شود و با روضه خوانی و نوحه سرائی مداحان اهل بیت (ع)، کربلایی «میثم توتونچی» و «میلاد زارع» ادامه می یابد.

حجت الاسلام صفری گرایی اعلام کرد: مراسم سوگواری به همت مرکز «افق» بقعه متبرکه «شاهداعی الی الله (ع)» و هیئت «لشکر سلیمانی» شیراز با رعایت کامل نکات بهداشتی و در فضای باز و استفاده از ماسک به مدت ۱۰ شب تا 28 مرداد ادامه خواهد یافت.

کد خبر 1084733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha