باید نظارت دقيقي بر چگونگي برگزاري مراسم با رعايت پروتكل هاي بهداشتي انجام شود

بازوند گفت: رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي در اجراي مراسم ها و همكاري عزاداران مي تواند اقدامي مهم براي مقابله با تبليغات منفي رسانه هاي معاند باشد.

هوشنگ بازوند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: براي مديريت پيك پنجم دستگاه هاي اجرايي در چارچوب وظايف تعيين شده بايد همكاري لازم را داشته باشند و نبايد بهانه اي دست دشمنان بدهيم كه عزاداری ها را باعث افزایش موارد مرگ و میر کرونا بدانند.

 

استاندار کرمانشاه افزود: در اين ايام نيازمند مشاركت بيشتر براي آگاهي بخشي مردم از خطرات شيوع كروناي دلتا هستيم و رسانه ها مي توانند مشاركت مردم در رعايت توصيه هاي بهداشتي را افزايش دهند.

 

وي بر استفاده اجباری از ماسک در هیات ها و تكايا تاکید و اظهار کرد: نظارت بر رعایت استفاده از ماسک باید توسط خود هیات ها انجام شود و هیات ها موظفند بر رعایت پروتکل ها و استفاده از ماسک از سوی افرادی که اطراف هیات عزاداری به اصطلاح تماشاگر هستند هم نظارت داشته باشند.

 

بازوند تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن  مراسم های عزاداری با رعایت نکات بهداشتی اعلام شده حداكثر بايد ۲ ساعت باشد و پذیرایی نيز در هیات ها ممنوع و توزیع نذورات هم باید بصورت مواد خام و خشک صورت گیرد.

 

 

کد خبر 1084766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha