آب به خیمه بیمارستان صحرایی شهرستان بابل رسید

جعفرزاده گفت: به همت کانون خدمت رضوی مسجد جامع شهرستان بابل، تعداد ۱۵۶۰قوطی آب معدنی یک نفره به ارزش ۳ میلیون تومان با همکاری خیرین و به نیت امام رضا(ع)، تهیه و به بیمارستان صحرایی که به دلیل تشدید بیماری کرونا ایجاد شده بود اهدا گردید.

«محمودجعفرزاده» در گفتگو با به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به اوضاع بحرانی کرونا در شهرستان بابل اشاره و اظهار کرد: بیمارستان های کرونایی این شهرستان به جهت ازدیاد مبتلایان به کووید 19تخت برای پذیرش بیمار جدید ندارند از این رو بیمارستان صحرایی برپاشده است.

 

مسئول کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان بابل به حجم بالای بیماران کرونایی در شهرستان بابل اشاره کرد و افزود: این شهرستان به مرکز درمان بیماران کرونایی بدل شده است و از شهرستان های همجوار نیز بیمار پذیرش دارد.

 

جعفرزاده بیان کرد: به همت کانون خدمت رضوی مسجد جامع شهرستان بابل، تعداد ۱۵۶۰قوطی آب معدنی یک نفره به ارزش 3 میلیون تومان با همکاری خیرین و به نیت امام مهربانی ها و به یاد لب تشنه اباعبدالله الحسین(ع)، تهیه و به بیمارستان صحرایی که به دلیل تشدید بیماری کرونا ایجاد شده بود اهدا گردید.

 

 وی به تکاپوی مردم عزادار و دلسوخته مکتب امام حسین(ع) برای اطعام دهی نیازمندان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی در بابل و اعلام نیاز مراکز درمانی به خون، می طلبد مردم شریف شهرستان علاوه بر طبخ و توزیع طعام نذری بین عزاداران حسینی، نسبت به اهدای خون خود برای نجات جان بیماران اهتمام داشته باشند.

 

جعفرزاده یادآورشد: جمعی از خادمیاران رضوی شهرستان بابل با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، با حضور در مرکز انتقال خون به رسالت خودشان عمل کردند و خون خود را برای بازگشت سلامتی بیماران به ویژه بیماران کرونایی اهدا کردند.

 

وی خاطرنشان شد: این اقدام خداپسندانه با هدف ترویج روحیه از خود گذشتگی و ایثار، در ایام اقامه عزای حسین(ع) و یاران آن حضرت تا رفع نیاز حیاتی بیماران و اقشار نیازمند مرتفع شود.

کد خبر 1084771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha