برگزاری مراسم  عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه

حجت الاسلام احمدی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید آن مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در کرمانشاه در حال برگزاری است.

ححت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: باتوجه به صحبت هایی که با ستاد کرونا کشور شده و پیشنهادات کارشناسی شده و با موافقت ستاد کرونا ،مراسم عزاداری دهه اول محرم  با رعایت پروتکل های بهداشتی  در فضای باز، رعایت فاصله اجتماعی و زدن ماسک  در حال برگزاری است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه  افزود: آن دسته از هیئت ها که مکان ندارند باتوجه به دستورالعمل ستاد کرونا کشور با آموزش و پرورش صحبت شده و آموزش و پرورش اعلام آمادگی نموده است تمامی مدارس سطح استان را در اختیار هیئت های مذهبی قرار می دهد  همچنین ادارات و ارگان هایی که حیاط یا پارکینگ بزرگ دارند در صورت نیاز هیئت ها در اختیار  آنها قرار گرفته  تا در مراسم عزاداری در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی برگزار شود.
 

 

وی با اشاره اعزام مبلغ به مناطق محروم روستایی تصریح کرد: برنامه هایی برای تبلیغ دین مبین اسلام  تدارک دیده شده ، و آمادگی اعزام مبلغ به روستا و شهرهایی که نیازمند به مبلغ هستند را داریم.

 

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: بعضی از مبلغین جهادی خودشان ثبت نام کردند به صورت چهره به چهره در ارگان هایی مانند زندان که درخواست دادند به صورت چهره به چهره حضور  خواهند یافت.

 

 

کد خبر 1084791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha