مبارزه با کرونا در کشور دچار ضعف و نشتی است/باید قاطع، انقلابی و با عزم جزم مصوبات را جامه عمل بپوشانیم

امام جمعه کرمان این آرایش جنگی با ویروس کرونا در کشور ما جدی نیست و خیلی ضعف و نشتی دارد؛ گفت: باید کاملاً قاطع، انقلابی و با عزم جزم خروجی ستاد کرونا را جامه عمل بپوشانیم و استطاعت ما فراتر از آن چیزی است که در صحنه می بینیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، شنبه(۲۳ مرداد) در ستاد استانی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا با بیان اینکه هر تصمیمی که این جمع (ستاد استانی) بگیرد در خدمت هستیم؛ افزود: وضعیت بیماری اصلاً خوب نیست و باید به مبارزه همه جانبه‌ای با ویروس بپردازیم.

 

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ما کشوری انقلابی و اسلامی هستیم و اعتقادات ما و انقلاب ما را بر این می‌دارد که وقتی فرمانی از عالی‌‌ترین رتبه کشور یعنی مقام معظم رهبری صادر شد به عنوان یک سرباز همه پا به رکاب باشیم و در خدمت آن دستور قرار بگیریم.

 

 

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری احساس کردند که خود باید شخصاً به این مسئله ورود کنند لذا به صورت جدی ورود کردند؛ اظهار کرد: ما وظیفه داریم در کشور انقلابی که ولایی می اندیشد و اعتقاد به ولایت دارد، دستور ایشان را روی چشم گذاشته و همه تبعیت کرده و همراه باشیم. 

 

 

امام جمعه کرمان افزود: ما یک کشور با سابقه تمدن هستیم، از الزامات تمدن است که در هجمه اینچنینی به دستورهای تخصصی و کارشناسی جامه عمل بپوشانیم و همه مقید باشیم، نگاه انسانی و تمدنی ما اقتضا می کند به نظر خرد جمعی و علم و کارشناس احترام بگذاریم.

 

 

وی با اشاره به آیه ای از قرآن کریم تصریح کرد: وقتی دشمن به ما حمله می کند، شرع و دین دستور می دهد در مقابل آن باید همه استطاعت و ظرفیت خود را به کار گرفته و آرایش مناسب عملیات داشته باشید اما این آرایش جنگی با ویروس کرونا در کشور ما جدی نیست و خیلی ضعف و نشتی دارد.

 

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه در این جلسه باید تصمیم گرفته شود که بخش قابل ملاحظه ای از این نشتی ها گرفته شود؛ افزود: باید کاملاً قاطع، انقلابی و با عزم جزم خروجی ستاد کرونا را جامه عمل بپوشانیم و استطاعت ما فراتر از آن چیزی است که در صحنه می بینیم.

 

 

 

وی با اشاره به آمار فوتی های ناشی از کرونا ادامه داد: بدترین روزها را می گذارنیم و همه می دانیم باید مبارزه کنیم و امر مجهولی در نوع مبارزه و آسیبی که می بینیم، وجود ندارد زیرا آسیب را می شناسیم و ضعف ها و نشتی ها را می دانیم زیرا نیاز ما است که هم دستگاه مدیریت استان و هم مردم در همه نقاط استان همگام و همراه شویم و این مبارزه را جدی بگیریم.

 

 


امام جمعه کرمان در پایان گفت: باید به دستورات و تصمیماتی که اتخاذ می شود با تقید به همه آنها عمل کنیم تا روند بیماری را به سرعت متوقف کنیم و با این ویروس منحوس مبارزه جدی داشته باشیم.

کد خبر 1084803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha