آمادگی جمعیت هلال احمر گیلان برای کمک به کادر درمان

غلامی با اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر برای کمک به کادر درمان استان گفت: همچنین این جمعیت آماده فراخوان اعضای داوطلب خدمت به منظور تسریع در روند واکسیناسیون است.

به گزارش خبرنگار خبرگزازی شبستان از رشت، «سیاوش غلامی» امروز(شنبه، ۲۳مرداد) در نخستین جلسه قرارگاه عملیاتی کنترل کرونا که در جمعیت هلال احمر گیلان برگزار شد اظهار کرد: برای مهار موج جدید همه گیری کرونا باید با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت جمعیت هلال احمر در پاسخگویی به نیازهای مردم به میدان بیاییم.

 


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بیماری کرونا اشاره و تصریح کرد: جمعیت هلال احمر استان گیلان از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره تلاش کرده است تا در این راستا ضمن ایفای مسئولیت های اجتماعی خود از تمام ظرفیت های موجود در زمینه مقابله با کرونا با سایر دستگاه های ذیربط نیز همکاری داشته باشد.

 


وی، بیان کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح نذر سلامت همراه با خادمان حسینی در مراسم مذهبی و عزاداری ها با مشارکت جوانان داوطلب و ساماندهی ستادهای مردمی مقابله با کرونا را به منظور جذب کمک های مردمی و پشتیبانی از برنامه های این جمعیت از جمله کارهای جمعیت در راستای پیشگیری از کرونا است.

 


غلامی همچنین استفاده از توان بانک امانات تجهیزات پزشکی در جهت کمک به بیماران کرونایی و آماده سازی مرکز توانبخشی به عنوان مراکز واکسیناسیون با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیز توسعه ظرفیت فعالیت های امدادی در مبادی خروجی و ورودی شهرهای استان با همکاری سازمان های ذیربط در کنترل ترددها را از دیگر برنامه های جمعیت هلال احمر استان گیلان در این راستا بیان کرد‌.

 



وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر آمادگی لازم را برای کمک به کادر درمان استان و همچنین فراخوان اعضای داوطلب خدمت به منظور تسریع در روند واکسیناسیون داراست.

 


غلامی همچنین بر ضرورت ادامه فعالیت های جاری و گسترش سطح کمی و کیفی فعالیت ها در زمینه مقابله با بیماری کرونا تا مهار قطعی این همه گیری تاکید کرد.

کد خبر 1084835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha