گلستان به قله موج پنجم کرونا رسید/ خطر کرونا در گلستان برطرف نشده است

کبیر گفت: به قله کرونا در موج پنجم کرونا در گلستان رسیدیم ولی نمی توانیم به آن اطمینان داشته باشیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمدجواد کبیر» عصر امروز (شنبه 23 مرداد) در جمع مسئولان ستاد کرونای استان گلستان اظهار کرد: باید نسبت به برگزاری مراسم های عزاداری حسینی در محیط سربسته اتفاق می افتد تصمیم قاطع گرفته شود.

 

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی گلستان از سرعت گرفتن طرح ملی واکسیناسیون کرونا در گلستان خبر داد و  ادامه داد: به زودی 10 میلیون دوز واکسن تا انتهای مرداد وارد کشور می شود و 20 میلیون دوز نیز بنا است در شهریور وارد کشور شود و تحقق این مسئله می تواند بخشی از مشکلات استان را برطرف کند.

 

کبیر تاکید کرد: در حوزه واکسیناسیون می توانیم از ظرفیت هیئت های مذهبی استفاده کنیم، بخش عمده ای از کارکنان ادارات بیش از 40 سال هستند که می توانیم نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام کنیم.

 

وی افزود: به قله کرونا در موج پنجم کرونا در گلستان رسیدیم ولی نمی توانیم به آن اطمینان داشته باشیم چرا که وضعیت پیک کرونا گرچه در برخی از استان ها روند کاهشی داشته ولی بعد شیب افزایشی داشته است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه خطر کرونا در گلستان برطرف نشده است، ابراز داشت: براساس رفتار این ویروس اگر یک فرد در خانه به کرونا مبتلا شود مابقی افراد را مبتلا می کند و باید این آموزش از طریق گروه های آموزشی اتفاق بیفتد.

کد خبر 1084844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha