حضور روحانیان جهادگر در سنگر مبارزه با کرونا

حجت الاسلام صفی الحسینی از حضور مبلغان جهادی برای حمایت و کمک به کادر درمان در بیمارستان های گنبدکاووس خبر داد.

حجت الاسلام «سیدخلیل صفی الحسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به اینکه گلستان در موج پنجم شیوع کرونا قرار دارد و با توجه به میزان افزایش بار بیماران کرونایی در گنبدکاووس گروه جهادی متشکل از مبلغان دینی در شهرستان گنبدکاووس با حضور در بیمارستان ها از کادر درمان حمایت می کنند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس  ادامه داد: در حال حاضر دو گروه از مبلغان دینی در گنبدکاووس در حال فعالیت های اجتماعی و تبلیغی و کمک به کادر درمان هستند.

 

حجت الاسلام صفی الحسینی ابراز داشت: یکی از این گروه های جهادی به ظرفیت 20 نفر در این ایام  در بیمارستان تامین اجتماعی گنبدکاووس در دو نوبت صبح و عصر با خدمات رسانی به بیماران به کمک کادر پزشکی و پرستاری آمدند.

 

وی افزود: این گروه از ابتدای محرم فعالیت خود را آغاز کرده و بخشی از آنها از طلبه های مبلغی هستند که از قم وارد گنبدکاووس شدند و بخشی دیگر آنها از طلبه های بومی منطقه و شهر گنبدکاووس هستند که در قالب بسیج طلاب نسبت به این امر خداپسندانه اقدام کردند.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: فعالیت این مبلغان تا زمانی که کرونا فروکش نکرده است ادامه خواهد داشت و تلاش آنها این است که با نظافت، انتقال تجهیزات بیمارستانی و کارهای خدماتی کمک کار پرستاران و کادر درمان باشند.

 

حجت الاسلام صفی الحسینی یادآور شد: گروه دوم متشکل از طلبه هایی هستند که از دفتر تبلیغی قم تحت عنوان گروه تبلیغی رسول مهر وارد شهرستان گنبدکاووس شدند و این گروه در 12 روز نخست محرم در شهرستان گنبدکاووس فعالیت های تبلیغی خواهند داشت.

 

وی افزود: این گروه تبلیغی در ماه محرم به فلسفه قیام امام حسین(علیه السلام) و فعالیت های اجتماعی و تبلیغی  با حضور در محلات می پردازند.

 

رئیس تبلیغات اسلامی گنبدکاووس متذکر شد: در ایام کرونا براساس تصمیم مسئولان برگزاری مراسم در فضای بسته ممنوع است و هیئت های مذهبی در تلاش هستند که تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت شود.

 

کد خبر 1084846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha