این بهترین عکس این روزها است/ ضرورت راه اندازی بیمارستان صحرایی ۵۰۰ تخته در البرز

صفحه نخست روزنامه های امروز شنبه ۲۳ مرداد در البرز به ضرورت راه اندازی بیمارستان صحرایی ۵۰۰ تختی و عکس یک پرستار کادر درمان و نگاه ناامید او به مردمی که خود را ملزم به رعایت اصول بهداشتی نمی دانند اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز صفحه نخست روزنامه های شنبه ۲۳  مرداد در البرز به ضرورت راه اندازی بیمارستان صحرایی ۵۰۰ تختی و عکس یک پرستار کادر درمان و نگاه ناامید او به مردمی که خود را ملزم به رعایت اصول بهداشتی نمی دانند اختصاص یافت.

 

روزنامه پیام سپیدار تیتر نخست خود را به طور ویژه به روند درمانی بیماران کرونایی و طرح نذر سلامت هیئت های مذهبی اختصاص داده است.

 

 

همچنین روزنامه طلوع البرز نیز‌ بازگشت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی یه چرخه درمان و آمادگی موسسه رازی در جهت واکسیناسیون اضطراری را در صفحه نخست خود قرار داده است.

 

 

روزنامه طلوع البرز مفاد خطبه نماز جمعه این هفته کرج را نیز در قالب این جمله نماینده ولی فقیه در البرز با عنوان لابی گری و سهم خواهی سم‌مهلک عملکرد شورایی ها است را قرار داده است.

 

روزنامه پیام آشنا نیز فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبتنی بر اینکه « کرونا مسئله اول کشور» است و احتمال نیاز به تزریق دز سوم واکسن سینوفارم را در تیتر نخست خود قرار داده است. 

 

 

 

کد خبر 1084856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha