۴۸۰۰ فرهنگی در گرگان نسبت به کرونا واکسینه شدند

حمیدی بابیان اینکه بالغ بر چهار هزار و ۸۰۰ فرهنگی در گلستان واکسینه شدند، گفت: در صورت برگزاری کلاس های حضوری آموزش و پرورش باید به مسائل روانشناختی دانش آموزان توجه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد حمیدی » عصر امروز (شنبه 23 مرداد) در پنجمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان گرگان اظهار کرد: از مدیریت آموزش و پرورش که نسبت به واکسیناسیون همکاران فرهنگی اهتمام جدی داشتند تشکر می کنم.

 

فرماندار گرگان بابیان اینکه بالغ بر چهار هزار و ۸۰۰ فرهنگی در گلستان واکسینه شدند، ادامه داد: همراهی بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در حوزه تجهیز سالن واکسیناسیون فرهنگیان نیز جای تقدیر دارد و امیدواریم این سالن بتواند به واکسیناسیون دیگر گروه هدف استفاده شود.

 

حمیدی به پروژه مهر آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش نیاز به همراهی مساعدت مابقی بخش ها و دستگاه های اجرایی دارد تا بتواند با کمترین مشکل سال تحصیلی را پشت سر بگذارد.

 

 وی یادآور شد: با توجه به سیر افزایشی کرونا هنوز تصمیم گیری برای برگزاری کلاس های حضوری نشده است و اگر به صورت حضوری بنا است کلاس های درس برگزار شود باید مباحث روانشناسی نیز بین دانش آموزان مورد توجه قرار گیرد.

 

این مقام مسئول به بهای سرویس های مدارس اشاره کرد و افزود: برنرخ هایی تعیین شده نظارت شود.

کد خبر 1084860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha